user_mobilelogo
  1. nicolenicole
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2016
Καλησπέρα,γιατρέ! Παίρνω τα αντισυλληπτικα yasminelle περίπου δύο χρόνια. Μετα την επαφή που είχα την Τρίτη, η οποία είναι η τελευταία μέρα λήψης των χαπιών, παρατήρησα την επόμενη κάποια καφέ υγρα τα οποία κράτησαν ως εχθές Παρασκευή. Πάντα με τα χάπια η περίοδος μου έρχεται Σάββατο, αλλά ακόμα κανένα ίχνος. Υπάρχει περίπτωση να ξεγελάστηκε ο οργανισμός μου απο τα καφέ υγρά και να μην έρθει καθόλου; Ενδεχόμενο σύλληψης δεν νομίζω να υπάρχει γιατι χρησιμοποιώ και προφύλαξη εκτός απο τα αντισυλληπτικά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αν το αντισυλληπτικο  ειναι χαμηλης  δοσολογιας, μπορει  να προκυψει  ενα θεμα περιστατασιακης υπομηνορροιοας..Θα το δεις..Δεν   αποοτελει  ουσιασιτκά  θεμα,  επειδή  σταματωντας την αντισυολληψη  η ενταση περιοδου  επναερχψεται.. Αν ωστοσο ψυχολοιγικά  σ΄ ενοχλει  που δεν εχεις  περιοδο, οπως  συνηθως,  θα  τοσυζητησεις με τον γιατρό  σου  να  σου το  αλλαξει..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.