user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

katerinaki_**

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 7 χρόνια πριν
  1. katerinaki_**
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 02 Δεκεμβρίου 2010
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΕΝΩ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΑΠΟ ΧΡΗΣΗ PRIMOLUT ΛΩΓΟ ΚΥΣΤΗΣ ΕΧΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΜΕΡΕΣ ΑΝΑΓΟΥΛΕΣ ΚΑΟΥΡΕΣ Κ ΤΑΧΥΠΑΛΜΙΕΣ!ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΓΚΥΜΟΣΙΝΗΣ ΚΑΤΑ ΤHΝ ΛΗΨΗ  PRIMOLUT?  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Το συγκεκριμένο σκεύασμα δεν είναι αντισυλληπτικό.
Οπότε, καλύτερα να κάνεις ένα τεστ κυήσεως.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 03 Δεκεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.