user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Περσεφόνη

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 7 χρόνια πριν
  1. Περσεφόνη
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 05 Δεκεμβρίου 2010
Εδώ και 2-3 χρόνια παίρνω τα αντισυλληπτικά για ρύθμιση της περιόδο μου κυρίως (yasmin) και δεν είχα παρατηρήσει κάποια παρενέργεια. Πριν 4 μήνες τα σταμάτησα και τα άρχισα ξανά αυτόν τον μήνα γιατί η γιατρός μου το θεωρεί απαραίτητο και το συστήνει σε όλες τις γυναίκες. Στο μεσοδιάστημα η περίοδός μου παρουσίασε αρκετή καθυστέρηση όπως γινόταν και πριν 2 χρόνια.   Υπάρχει περίπτωση να μην έχω σταθερό κύκλο ποτέ χωρίς αντισυλληπτικά ? Και επίσης παρατήρησα ότι τις πρώτες μέρες που άρχισα το κουτί με τα αντισυλληπτικά τώρα μετά από την 4μηνη διακοπή είχα έντονο πόνο στο στήθος, παρ ολο που 2 χρόνια δεν μου είχε συμβεί κάτι τέτοιο. Χρειάζεται να ανησυχησω?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Συνήθως, οι παρενέργειες που αναφέρεις βελτιώνονται μετά το τέλος του πρώτου μήνα χρήσης των χαπιών.
Για τις διαταραχές του κύκλου σου, ατυχώς, όταν διακόπτεις τα χάπια θα επανέρχονται τα προβλήματα στον κύκλο.
Μια εγκυμοσύνη αλλάζει, προς το καλύτερο, την κατάσταση.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 06 Δεκεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.