user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

pgvr

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 1 χρόνο πριν
  1. pgvr
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 07 Φεβρουαρίου 2017
Γιατρέ Καλησπέρα, 
είμαι 22 και άρχισα πριν 15 μέρες τα αντισυλληπτικά Yasminelle. Τα έπαιρνα και πριν 2 χρόνια για αρκετά μεγάλο διάστημα λόγω πολυκυστικών ωοθηκών στην αρχή όμως μετά για αντισύλληψη(γύρω στο 1,5 έτος). Αποφάσισα να τα ξαναπάρω για αντιστύλληψη και η γιατρός είπε δεν υπάρχχει πρόβλημα, απλώς κάποια στιγμή να πάω για εξετάσεις. Το θέμα είναι ότι δεν αισθάνομαι αρκετά καλά. Ζαλίζομαι, και με αγχώνει το γεγονός οτι μπορεί να μου δημιουργήσουν κάποιο πρόβλημα. Θα μπορούσα να τα σταματήσω τωρα? θα υπάρχει κάποια επίπτωση στον κύκλο μου? Ευχαριστώ πολυ για τον χρόνο σας. 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα τα σταματήσεις εφόσον έχεις τα άγχη σου και πιθανές παρενέργειες, με τη μόνη διαφορά ότι θα σου έρθει πιο νωρίς η περίοδος.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 08 Φεβρουαρίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.