user_mobilelogo
  1. Lili95
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 01 Μαρτίου 2017
Γεια σας. Την 1η μερα της προηγουμενης περιοδου (17/2) ξεκινησα για 1η φορα τα Yasminelle. Παρενεργειες δεν εχω δει περα απο λιγη κουραση τις πρωτες μερες χρησης. Ουτε πρηξιμο ουτε κατακρατηση υγρων. Ωστοσο καθε μερα εχω λιγο αιμα..ισα μια σταγονα. Ποιος ο λογος που συμβαινει αυτο; Πως τεκμηριωνεται επιστημονικα; Ευχαριστω εκ των προτερων!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητπη  Φίλη!
Θαδιες πως θα παει ο επομενος  κυκλος.. Το  αιμα λεω  οιτ  θα κοπει ..Αν συνεχιζει , τοτε  θα μιλησεις με  τον γιατρό σου,  μηπως το  αλλαξει σε  ενα  πιο υψηλαδοσολογισμενο χαπι..
Το συγκεκριμενο  ειναι  χαμηλης  περιεκτικοτητος χαπι και καμια φορά δεν  ΄΄φτανει΄΄ για  να  διακοπει η αιμορροια.. Η αντισυλληψη  συνεχίζει να  υπαρχει  βεβαια...
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 01 Μαρτίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.