user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

free2017

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 1 χρόνο πριν
  1. free2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 04 Μαρτίου 2017
Γειά σας..θα ήθελα να ρωτήσω...στις 19 φεβρουαριου ξεκίνησε η περιοδος μου...και στις 25 φεβρουαρίου είχα επαφή μ το δύζυγο μου χωρίς προφύλαξη...4 μέρες ξανά και σε 28 ώρες απο την τελευταία επαφή πήρα ellaone...μπορεί να υπάρξει εγκυμοσύνη? Ο κύκλος μου είναι 28 ημέρες περίπου.
σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Λογικά,  οχι!
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Κυριακή, 05 Μαρτίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ,


έχω ακόμα 2 ερωτήματα...
1)είναι δυνατό να είχα ωορηξία πρίν την 2η επαφή?...αν ναί τί μπορεί να έχει γίνει?
2)η περίοδος έρχεται κανονικά ή πιο γρήγορα?
Είμαι αρκετά αγχωμένη...
[hr]
[Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος 05-03-2017 20:59:38]:

Λογικά,  οχι!
Φιλικά
Π.Ζ
  1. Τρίτη, 07 Μαρτίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Δες..
Η  απανατηση  δοθηκε...
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 07 Μαρτίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γιατρέ ξανα καλησπέρα σας!
Σε ευχαριστώ πολύυυυυυυυ αλλά επειδή τοχω να είμαι φοβητσιαρα άκόμα κάτι τελευταίο....διάβασα στο κουτί για την θρομβοφιλία...τί είναι αυτό? Δεν ξέρω αν το έχω κ πανικοβλήθηκα!.....είμαι κρεβατωμένη λόγω γρίππης και νιώθω να πονώ λίγο στη γάμπα του ενός ποδιού και στην φτέρνα του ποδιού....
...έχω πανικοβληθεί...
τί κάνουμε για να μην συμβεί κάτι κακό?
  1. Τετάρτη, 08 Μαρτίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητη  Φίλη!
Περαστικά..
Αποκλείεται  η γαμπα  να  πονάει  κι αυτό να οφειλεται στο συγκεκριμενο χαπι..
Γρίππη  ειναι,  θα   περασει..
Γι  αυτό  που διάβασες :  Είναι προειδοποιηση που εμπεριεχεται  υποχρεωτικά  στα ενημερωτικό σημειωματα αντισυλληπτικων..Το χαπι  που πηρες  εχει  συνθεση  περιπου αντισυλληπτικου.. Δεν το  πηρες   ομως   για 21  ημέρες... Κι αυτή η δοση  ΄΄εφ  άπαξ΄΄  δςν  μπορει να προξενησει  προβλημα  θρομβωσης,,
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 08 Μαρτίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ πολύ για όλη την ενημέρωση...
μέχρι να αδιαθετήσω θα σκέφτομαι διάφορα...
δεν επηρεάζει αρνητικά το αμεσολ αντιβίωση που παίρνω τώρα λόγω γρίππης και αντιπυρετικά έτσι?
  1. Πέμπτη, 09 Μαρτίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 6
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Εν τελει,  οι απορίες  δεν τελειωνουν  ποτέ..
Οχι, τιποτε  δεν  επηρεάζεται αρνηιτκά
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 09 Μαρτίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 7
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ξανά καλησπέρα σας...
Παρατήρησα διαβάζοντας διάφορες ερωτήσεις για το ellaone πώς οι περισσότερες κοπέλες που έλαβαν το ellaone είχαν αίμα στις επόμενες μέρες...σε μένα δεν συνέβη αυτό...είναι ένδειξη πώς δεν πέτυχε το χάπι?
Είμαι στην 24η μέρα και νιώθω πόνους περιόδου αλλά κανονικά η περίοδος μου την αναμένω στις 27 και μετά...μήπως αυτό είναι ένδειξη implantation και όχι σημάδι περιόδου?σε σχέση με πότε έλαβα το χάπι όπως έγραψα και πιο πάνω...
Ευχαριστώ και πάλι...
  1. Τρίτη, 14 Μαρτίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 8
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητη  Φίλη!
Μολις  έλθει  η περιοδος  - για΄τι  ειναι  επομενο να  ελθει - θα...ησυχάσουμε  όλοι.΄.
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 14 Μαρτίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 9
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γιατρέ μου! Μπορούμε όλοι να ησυχάσουμε..η περίοδος ήρθε στις 16/03...
και κανονική ροή θα έλεγα.χθές και σήμερα παρατηρώ πώς μειώθηκε η ροή.
Πρέπει να ανησυχήσω?(πιθανή έκτοπη κύηση)?
Θα περιμένω την επόμενη περίοδο στις 28 περίπου μέρες όπως πάντα?
ευχαριστώ και πάλι.
  1. Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 10
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 11
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γιατρέ επανέρχομαι στο θέμα....
Μετα απο το χάπι έχω πόνους ενοχλήσεις κάτω χαμηλά και κάποτε πόνο στο αριστερό μου πλευρό χαμηλά...
εχουν ερθει 2 περίοδοι...
αν και θα πάω γυναικολόγο είπα να σας ρωτήσω..
Ανησυχώ για κάτι σοβαρό..
Καλό πάσχα κ καλή Ανάσταση ναχετε...
  1. Σάββατο, 15 Απριλίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 12
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Δεν νομιζω  να εχεις  γυναικολογικο  προβλημα.. Αν βεβαια  πονας,  καποιος  πρεπει  να  σε δει από  κοντά..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 20 Απριλίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 13


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.