user_mobilelogo
  1. gogo3235
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 12 Μαρτίου 2017
Τον Οκτώβριο έκανα loop με καλά αποτελέσματα παρόλαυτα μετά εμφανίστηκε έντονο αίμα στη περίοδο μου και μετά από επίσκεψη στο γυναικολόγο μου διαπίστωσα ότι είχα παχύ ενδομήτριο15.0 μου χορήγησε αντισυλλιπτικα τα yasmin .Τα περνώ εδώ και μερικές μέρες και νιώθω κάποιες ενοχλήσεις όπως πονοκέφαλο αδυναμία και πόνο στις αρθρώσεις .Είναι επικίνδυνο ??? Φοβάμαι για θρομβώσεις .Δεν καπνίζω είμαι 38 ετών και περνώ πρώτη φορά αντισυλλιπτικα. Να ανησυχώ ???
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή   Φίλη!
Περα  απο το  οτι δεν εχουμε  ενημερωση  για το  επεβαλε  το Loop  και  τι προεκυψε στην  ιστολογκη  εξέταση: 
Προκειται   για  δυσσνεξια   στο  χαπι.. Ειδικά ΄ αν  σου προξενεί πονοκέφαλο,  ειναι  ενα  θέμα..Σου  συνιστώ  να  επικοινωνησεις με τον γιατρό  σου,  που ειναι  ο  καθ΄ υλην αρμοδιος και  νομίζω  ότι  θα   συστησει  την  διακοπή  του... Το θέμα της  υπερπλασιας  του ενδομητριου,  μπορει  να διευθετηθει  και διαφορετικά..
Φυσικα   δεν  επιγει τιποτε...
Φιλικα
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Κυριακή, 12 Μαρτίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.