user_mobilelogo
  1. catrine23
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 16 Μαρτίου 2017
Καλησπέρα σας και συγνώμη που ξαναενοχλώ. Σας είχα γράψει ότι παίρνω αντισυλληπτικά Yasmin εδώ και 6 μήνες.Τον προηγούμενο μήνα (4ο κουτί) στο τέλος, είχα πάρει 2 εβδομάδες zinadol. Στο τέλος του 5ου κουτιού, και συγκεκριμένα στην 7η μέρα της εβδομάδας διακοπής ειχα επαφή χωρίς προφύλαξη, χωρίς όμως εκσπερμάτιση εντός (γενικά χρησιμοποιώ πάντα προφυλάξεις). Την επόμενη μέρα ξεκίνησα κανονικά το επόμενο κουτί.  Δεν έχω ξεχάσει χάπι απ όσο θυμάμαι, και η περίοδος μου ερχόταν στην ώρα της, τωρα όμως γι αυτη την περίοδο έχω αγχωθεί υπερβολικά.. την τελευταια εβδομάδα έχω ζαλάδες, είναι δυνατον να έχει προκύψει κύηση; να μην με έχουν πιάσει τα χάπια; 
σας ευχαριστώ και συγνώμη για την πολυλογια μου.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Δεν εισαι  εγκυος..
Η περιοδος θα  ελθει οπωσδηποτε 
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.