user_mobilelogo
  1. lemonia_le
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017
Καλησπέρα σας
είμαι 27 χρονών και μετά από μακροχρόνια λήψη αντισυλληπτικών χαπιών (7 ετών), τα διέκοψα συμπληρώνοντας την τελευταία ταινία τον Αύγουστο 2016. Ο λόγος που ξεκίνησα τα χάπια ήταν για να φύγει μια μικρή κύστη που είχε εμφανιστεί στην ωοθήκη μου και δεν έιχα περίοδο για 2 μήνες. Εως τότε είχα απόλυτα σταθερό κύκλο. Επειτα τα διατήρησα για αντισυλληπτικούς λόγους. 
Οι περίοδοι των Σεπτ/Οκτ/Νοεμ ήρθαν κανονικά όμως μετά ακολούθησε παύση οπότε και τον Γενάρη επισκέφτηκα γυναικολόγο όπου διαπίστωσε την ύπαρξη μιας μεγάλης κύστης καθώς και όψη μικροπολυκυστικών ωοθηκων. Μου χορήγησε primolut και μου συνέστησε απώλεια βάρους και διατροφή. Συγχρόνως έκανα αιματολογικές εξετάσεις ορμονικές (για αποκλείσουμε το σύνδρομο πολ ωοθ) , καμπυλες σακχαρου, κορτιζολης κτλ και ήταν όλες άψογες. Η περίοδος μετά το primolut ήρθε όπως αναμενόταν. Η επόμενη ήρθε επίσης ακρίβως στις 30 ημέρες. Τώρα όμως βρίσκομαι στην 37 ημέρα και δεν έχει έρθει. Η γυναικολόγος μου συναίστησε θεραπεία με primolut για τους επόμενους κάθε φορά που κλείνω 41 ημέρες καθυστέρησης. Είμαι 79 κιλά και βρίσκομαι σε διαδικασία απώλειας βάρους.
Θα ήθελα να ρωτήσω την δική σας άποψη. Το primolut διορθώνει κάτι; Είναι πιθανό να στρώσει ο κύκλος τους επόμενους μήνες με αυτόν τον τρόπο και να σταματήσω να το παίρνω; 
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Δεν  αναφερεσαι  στο ΄΄ πως ''  και για πόσες μερες παίρνεις  Primolut  κάθε μήνα.
Η συνηθισμένη  δοσολογία  είναι   1 χάπι  ημερησιως   από την  16η   εως  και  την 25η  ημέρα   κυκλου,  οποτε   την 27-28η  ημέρα  εμφανιζεται  ΄΄περιοδος΄΄. ..
Η  αγωγή   μπορει να  χορηγηθεί  για  αρκετους  μηνες και  κατά την εκτιμηση  μου, ειναι  λιγοτερο ΄΄επιβαρυντικη ΄΄ (η  εκφραση δεν ειναι τοσο σωστή )  απ΄ ότι η χορηγηση  αντισυλληπτικων, με την εννοια, ότι δεν  παρεμποδίζεται κατ΄ αναγκη  η  ωοθυλακιορρηξία (οπως  π.χ. με το αντισυλληπτικο)
Η προσδοκία  είναι  να προκύψει  το λεγομενο ΄΄φαινομενο  αναπήδησης  (rebound effekt)'', ωστε και  χωρις   αγωγη  να εμφανιζετια   μετεπειτα  ωοθυλακιορρηκτικός  κυκλος  περιπου  28  ημερων..
Εξυπακουεται ,  ότι η παραλληλη  απωλεια  καποιου βαρους αν αυτό  περισεύει! -  ειναι  εποικοδομητική στην όλα προσπαθεια.
Το αντισυλληπτικο, ΄΄περασε΄΄ σαν ΄΄ θεραπεια΄,΄  επειδή  παρεμποδιζει την  ωοθυλακιορρηξία, δεν μενει η γυναικα εγκυος  και  ΄'΄σπρωχνεται΄΄  το  προβλημα στο μελλον  κι αν  θέλεις, ειναι για  μας  ενα ειδος ΄΄φυγε κακό απ΄ τα  ματια   μου και θα δουμε  αργοτερα''....
Τωρα :  Αν  με  Primolut  δεν εμφανιζεται περiοδος,  πρεπει  ν΄αποκλειστει  πρωτα η  εγκυμοσύνη..
Το δευτερο  που μπορει να  συμβαινει ειναι,  ότι  για καποιο λογο  η  ωοθηκη  δεν  παραγει αρκετα  οιστρογονα, οποτε δεν ερχεται με τον τροπο αυτό περιοδος.
Θα δει τωρα  η γυναιοκολογος  σου  τα  σχετικά  και  θα  δωσει την  λυση.
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 25 Μαρτίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντηση! 
Η προτεινόμενη θεραπεία με primolut είναι 2 χάπια πρωί βραδυ για 5 ημερες, με αρχή την 41η ημέρα του κύκλου. Είναι η δευτερη φορα που θα πάρω primolut για να έρθει η περίοδος μου. Την πρώτη που τα πήρα, με αυτή τη δοσολογία εμφανίστηκε μετά από 4 ημέρες. 
Ποιες μπορεί να είναι οι αιτίες που ίσως η ωοθήκη δεν παράγει τόσα οιστρογόνα όσα χρειάζεται; Η αμηνόρροια μου μπορεί να οφείλεται εξ ολοκλήρου στην όψη των μικροπολυκυστικών; Η γυναικολόγος μου μου συνέστησε την αγωγή με primolut όταν δεν εμφανιζεται η περίεοδος μέσα σε 40 ημέρες, μέχρι τον Ιούνιο και έπειτα θα δούμε πως θα συνεχίσουμε. Κρίνετε επαρκές το χρονικό διάστημα; 
Καταλαβαίνω πως διάγνωση δεν μπορείτε να κάνετε, και το σέβομαι, αλλά θα ήθελα να μου πείτε την άποψή σας για την συνέχεια της θεραπείας κι γενικότερα τι μπορεί να συμβαίνει!
Ευχαριστώ θερμά!
  1. Σάββατο, 25 Μαρτίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητη  Φίλη!
Η  άποψη  μου  ειναι αυτή  που   πολυ   αναλυτικά  ήδη   εξεθεσα,,
Φιλικά
Π.Ζ..
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 25 Μαρτίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλησπέρα γιατρέ!
Επανέρχομαι να σας απασχολήσω καθώς τα δεδομένα μου άλλαξαν κάπως. Το Μάρτιο ξεκίνησα ξανά το primolut με σκοπό να μου έρθει η περίοδος. Η δοση μου ήταν δυο χαπια πρωί βράδυ για 5 ημέρες. Την 3η ημέρα λήψης παρατήρησα μούδιασμα στο κεφάλι, και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τη γιατρό τα διέκοψα (πήρα 14 από τα 20 χαπια) και η περίοδος μου εμφανίστηκε την 4 μέρα από την διακοπή των primolut. Η επομενη περίοδος μου ηρθε χωρίς να χρειαστεί να πάρω χάπια, την 29 ημερα. 
Το νεο ζητημα που προέκυψε είναι η διαγνωση χασιμοτο με υπερηχογραφημα απο ενδοκρινολογο. Ξεκινησα αγωγη τ4 50μg και θα με ξαναδει σε 3 μηνες. Η εκτίμηση του ενδοκρινολογου ειναι οτι ο κυκλος μπορει να τακτοποιηθει με την αγωγη αυτη καθως δε βλεπει ζητημα πολυκυστικων, ουτε λογο να προκαλουμε την περιοδο με primolut. 
θα ηθελα να σας ρωτησω αν ενας λανθανων υποθυροειδισμος οπως μου ειπε μπορει να προκαλει αμηνορροια και αν οντως θα βοηθησει καπως η τ4 αφου δεν υπαρχει καποιο αλλο προφανες ζητημα που να εμποδιζει την ωορηξια.
Σας ευχαριστω θερμα
  1. Τρίτη, 09 Μαΐου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Ναι,  ο  ενδοκρινολογος  μπορει  να  εχει δικηο.. Στην περιπτωση  αυτή,  η  θεραοεια  που θα δωσει,  θα ειναι συντομα  αποτελεσματική.
Φιλκά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 10 Μαΐου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.