user_mobilelogo
  1. ΝΑΝΤΗ
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 12 Απριλίου 2017
καλημέρα!
´Εχω ξεκινήσει θεραπεία με Cyclacur για μεταφορά κρυοσυντηρημένων εμβρύων.
παίρνω 3 Cyclacur την ημέρα απο την 1η ημέρα περιόδου. Σήμερα είμαι στην 2η ημέρα και απο εχθές που μου ήρθε δεν έχω αρκετή ροή όπως συνήθως.
Μπορεί να ευθύνεται το Cyclacur ή κάποια ορμονική διαταραχή; 
Να σας αναφέρω ότι τα Cyclacur τα είχα ξεκινήσει απο τον προηγούμενο μήνα αλλά λόγω ότι το ενδομήτριο δεν είχε ικανοποιητικό πάχος ακυρώσαμε την προσπάθεια συνεχίζοντας με τα καφέ χαπάκια καο μετά διακοπή μέχρι που μου ήρθε η περίοδος.
ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ειναι  λογικό,  όταν αριχζει η εναρξη αγωγης ( ειναι και η  υψηλή δοσολογία)  με την ελευση  της περιδου, αυτή   να διακοπτεται συντομα..Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 13 Απριλίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.