user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

πανωτα

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 4 μήνες πριν
  1. πανωτα
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 12 Μαΐου 2017
Κ Ζησοπουλε καλημέρα....επανερχομαι και ζητω συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις μου,
Ειμαι στη φαση της μεταβασης από το yasmi στο cyclacour...Σταματησα τα yasmin και μετα από 7 μερες διακοπή πηρα ta cyclacour...σημερα παιρνω το 3ο χαπι της καρτελας. Ομως βρισκομαι στην 6η μερα του κυκλου και εχω ακομη αιμα και αναρωτιεμαι αν αυτο είναι από το καινουριο χαπι καθως όπως μου ειπε ο γιατρος εδω, το χαπι  εχει μεγαλη ποσοτητα οιστρογόνων.
Θα ηθελα τη γνωμη σας γτ χω ανησυχησει πολυ.Υποτιθεταιι οτι παιρνω το χαπι για να εξομαλυνθει ο κυκλος μου και όχι να εχω κι αλλες ανωμαλιες...Υπάρχει περιπτωση να μη σταματησει το αιμα?
Στον υπέρηχο που εκανα δεν υπήρχε κατι παθολογικο.
Σας ευχαριστω θερμα!!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Aγαπητή  Φίλη,
Αν  με το νέο  χαπι  αυτό  το αίμα δεν σταματά μεσα σε 5  μερες από τοτε που  το αρχισες,  θα πρέπει  να μιλησεις  και παλι με  τον γιατρό σου
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 12 Μαΐου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.