user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

tkonstantina

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 11 μήνες πριν
  1. tkonstantina
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 23 Μαΐου 2017
Καλησπερα! Ειμαι 29 ετων και παίρνω αντισυλληπτικα labous εδω και πολυ καιρο. Την Πεμπτη και ενω βρισκομουν στην 7η μέρα που έπαιρνα το χάπι,εμφάνισα ηπια διάρροια περίπου 1.5-2 ώρες μετά που το πηρα. Δεν ηταν πολυ εντονη και επειδη μονο σε περιστατικα εντονης διαροιας ξερω οτι πρεπει να παιρνεις απο εφεδρικο κουτι,εκρινα πως δε πρεπει να παρω δευτερο χαπι. Συνεχιζω λοιπον κανονικα. Αναρωτιεμαι αν εκανα ανοησια και αν πρεπει να χρησιμοποιω εξτρα αντισυλληπτικα μέτρα με τον συντροφο μου. Λογω αποστασης,πιθανον να ερθουμε σε επαφη 3-4 μερες πριν την περιοδο μου. Πρεπει να προσεχω επιπλεον; υπαρχει περιπτωση να εχει γινει ωορρηξια;Σας ευχαριστώ πολυ.(Νάντια)
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Οχι,  εκτιμω  ότι   δεν  θα εχεις προβλημα
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 26 Μαΐου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.