user_mobilelogo
  1. Maria Papadopoulos
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 12 Ιουνίου 2017
Γεια σας , 
Πριν μια εβδομάδα περίπου είχα έντονη φαγούρα και υγρά στο αιδιο , και χρησιμοποιησα την κρέμα daktodor και τα συμπτώματα σιγά σιγά υποχωρησαν ( υπέθεσα κολπίτιδα ) Παραλληλα περίμενα την περίοδο μου και εχω όλα τα συμπτώματα (πρήξιμο και ευαισθησια στο στήθος , ενοχλησες χαμηλά στην κοιλιά κτλ ) Σημερα ειχα ελαφρύ πόνο περιόδου και ελάχιστο αιμα με υγρα το οποίο εμείνε ετσι και δεν είχα άλλο απο τοτε . Υπαρχει περίπτωση να δημιουργήθηκε κάποια ανωμαλία στον κύκλο μου λογω κάποιας μόλυνσης ; 
Να αναφέρω πως ειναι ο 2ος κυκλος μου μετα το χάπι έκτακτης ανάγκης που είχα λαβει και η επομενη περίοδος μου είχε εξελιχθεί κανονικά . 
ευχαριστω εκ των προτερων
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Το χαπι  έκτακτης  ανάγκης  μπορεί  να  διαταράξει τον  κύκλο...
Υποθέτω  ότι αυτό συμβαίνει  και η  περιοδοες  συντομα  θα  έλθει.
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 13 Ιουνίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.