user_mobilelogo
  1. lexi8
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 10 Δεκεμβρίου 2010
Γιατρέ καλησπέρα και συγχαρητήρια για τον πολύ βοηθητικό ιστότοπο. Είμαι 21 χρονών, 1.65 κ 52 kg και εχω διαγνωστεί απο τα 15 μου με πολυκυστικές ωοθήκες. Έκτοτε κάνω κατα καιρούς αγωγή με αντισυλληπτικά χάπια αλλά το πρόβλημα της αμηνόρροιας δε φαίνεται να διορθώνεται κάτι που με αποκαρδιώνει όλο κ περισσότερο. Ευτυχώς δεν έχω πρόβλημα με το διαβήτη ή το θυροειδή μου ή γενικά κάποιο άλλο σοβαρό πρόβλημα πέραν της αμηνόρροιας. Παρόλα αυτά πρόσφατα και ενώ είχα ξεκινήσει θεραπεία με τα yasminelle άρχισα να εμφανίζω κάποιες αρρυθμίες (για την ακρίβεια έκτακτες συστολές) που όσο περνούσε ο καιρός γινόντουσαν όλο και πιο έντονες. Θα πρέπει να αναφέρω οτι σε αυτό το διάστημα έχασα γύρω στα 8kg απλα διορθώνοντας τη διατροφή μου,όχι με αυστηρή δίαιτα, ξεκίνησα να πίνω καφέ(αλλά όχι και μεγάλες ποσότητες) και δούλευα ως αεροσυνοδός(το αναφέρω γιατι έχω ακούσει ότι λόγω της διαφοράς πίεσης επηρεάζονται και τα γυναικολογικά). Ξέρω οτι όλα αυτά λίγο πολύ αποτελούν αιτία για τισ έκτακτες συστολές κ εγώ τότε δεν είχα καταλήξει στο τι φταιει. Παρόλα αυτά αποφάσισα να σταματήσω τα χάπια καθώς μια μέρα είχα ξεχάσει ένα(συμβαίνουν αυτα..!)και την επόμενη συνέχισα κανονικά όμως εμφάνισα ενδιάμεση αιμορραγία(λίγο αίμα,όχι ποσότητες) που δεν σταμάταγε ποτε! Οπότε με την ολοκλήρωση του κύκλου τα σταμάτησα για να σταματήσει κ το αιμα. Ταυτόχρονα σταμάτησαν και οι αρρυθμίες. Όμως ακόμη δεν ήμουν σίγουρη τι έφταιγε γιατι τον ίδιο μήνα σταμάτησα και τη δουλειά και τους καφέδες..! Ένα μήνα αργότερα ξαναξεκίνησα τα χάπια και επανήλθε και το πρόβλημα που ήταν πια τόσο ενοχλητικό και ανησυχητικό που αναγκάστηκα να τα σταματήσω οριστικά πια. Έκανα και έναν υπέρηχο καρδιας που δεν έδειξε κάτι αλλα όπως καταλαβαίνετε φοβάμαι πάρα πολύ μήπως έχει εμφανιστεί κάποιο πρόβλημα στο αίμα ή τη καρδιά μου και κυρίως φοβάμαι να ξαναπάρω αντισυλληπτικά(που είναι δυστυχώς και η μόνη λύση στο άλλο μου πρόβλημα).Γενικώς είμαι σε αδιέξοδο, δεν ξαναείχα περίοδο απτο σεπτέμβριο και πραγματικά δεν ξέρω τι θα κάνω απο δω και μπρος. Θα ήθελα να ζητήσω τη γνώμη σας για ολα αυτά και αν θα πρέπει να ανησυχώ τόσο. Επίσης διάβασα για μια νέα λαπαροσκοπική μέθοδο διάτρησης των ωοθηκών. Εσείς τι πιστεύετε γιαυτό; Συγγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα αλλά ήθελα να σας δώσω όλες τις λεπτομέρειες και δεν είχα βρει κάτι αντίστοιχο στο φόρουμ! Ευχαριστώ πάρα πολύ! Στεφανία
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη!
Οτι  το χαπι προκάλεσε τις εκτακτες συστολες, δεν το  πιστευεω... Αν ειναι να  προξενήσει  ενοχληματα, αυτά ειναι  διαφορετικά..
Απο το ιστορικο  διαβλεπω σε  μεγαλο βαθμό   ψυχογενή επισκίαση  στο ενοχλημα  σου... Η συνεχης ενασχοληση με  το βαρος και θεματα  διατροφής, ειναι  τυπικό ιστορικο  σε   μια  γυναικα  που  μονον  προβλημα βαρους δεν ειχε  ποτε.. Και λεω  ΄΄προβλημα'', με την εννοια   του αυξημενου βαρους... 
Γιατί,  στην ουσία   προβλημα  ελλιπούς βαρους  υπάρχει  και  βεβαια    αυτό επιτεινει   τα  της αμηνόρροιας..
Συμπλεγμα   λοιπον  περιπεπλεγμένων περιπλοκών,  όπως θα ελεγε  και  ο μακαριτης  Χαριλαος Τρικούπης.. 
Το χαπι  - υπαρχουν  κι   άλλα, αν αυτό  σε ενοχλει τοσο - μπορει  λοιπον να συνεχισει, αλλά φυσικά δεν αποτελει  ΄΄θεραπεια΄΄,  με την εννοια,  ότι διακοπτοντας το,  η περιοδος  θα   τακτοποιηθει  από  μονη της...
Αυτό  μπορει να  επισυμβει  μονον από  μονο του σε  σοβαρες  (θετικές !) αλλαγες στην ζωη  ( π.χ. αρραβώνας - γάμος ) και  καμια   φορά με  πιο  σωστή διαχειρηση του βαρους  (βαζοντας  δηλ. τα  κιλα  που λειπουν!)
Πως  ομως;  Ισως  καποιος/α  γυναικολόγος   με παραλληλοη γνώση  ψυχοσωματικων προβληματων,  ή  με την βοήθεια  ψυχολογικής στηριξης  από  ειδικό..
Για την λαπαροσκοπική προσπελασή:  ούτε να την  σκεφτείς..
Φιλικά
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.