user_mobilelogo
  1. maria126
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου 2010
ΓΙΑΤΡΕ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΕ ΛΕΝΕ ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 20 ΧΡΟΝΩΝ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΗΡΘΑ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ ΚΑΙ ΕΚΣΠΕΡΜΑΤΩΣΕ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΗΡΑ ΤΟ ΧΑΠΙ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΜΕΡΑΣ ΤΟ NORVELO ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΔΙΑΘΕΤΗΣΑ ΕΧΩ ΑΓΧΟΣ ΟΜΩΣ  ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΧΑΠΙ?ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..!!!!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Αν και άργησες να πάρεις το χάπι, εγκυμοσύνη δεν υπάρχει.
Να είσαι περισσότερο προσεκτική στις επικίνδυνες ημέρες του κύκλου σου.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 14 Δεκεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.