user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

eleni.papa233

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 12 μήνες πριν
  1. eleni.papa233
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 07 Αυγούστου 2017
Καλησπέρα σας,
Είμαι 21 χρονών και παίρνω αντισυλληπτικά χάπια yasminelle εδω και 7 μήνες. Παίρνω το τελευταίο χάπι την Τρίτη και η περίοδος ερχεται πάντοτε το Σάββατο. Η ροή ειναι μειωμένη σε σχέση με την περίοδο που είχα πριν τα χάπια αλλα αρκετά κανονική. Αυτον τον μήνα όμως η περιοδος ηρθε κανονικά το Σάββατο αλλα σε πολυ ήπια μορφή. Αρχικά ήρθαν ροζ καφε υγρά και στην πορεια ειχα ελαφριες σταγονες αίματος ολη την κυριακή όπως και σήμερα δευτερα. Παρολαυτα αρκουν 1-2 μικρα ταμπον και καποια σερβιετάκια τη μερα οποτε θεωρω οτι δεν ειναι λογικη ροή .  Τον προηγουμενο μήνα είχα ολοκληρωμένες επαφές. Θεωρειτε αυτο το σημαδι ανησυχητικο για εγκυμοσύνη; Να σημειώσω οτι τα χάπια μου τα πήρα ανελλειπώς με αποκλιση 1 ωρας σε καποιες μέρες χωρις εμετους και διαρροιες και δεν πήρα καποια αντιβίωση.
Σας ευχαριστώ ειλικρίνα για τον χρονο σας.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 08 Αυγούστου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.