user_mobilelogo
  1. Συλλεκτρια Στιγμων
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 28 Οκτωβρίου 2017
Καλημερα,  ηθελα να ρωτησω...  Περνώ duphaston για να σταθεροποιηθεί ο κύκλος μου μετα απο ενδειξη του γιατρού μου. Για δεκα μερες...  Εχω αιμα στις 8 μερα.. Τι να κανω?  Συνεχίζω τα χάπια για αλλες δυο μερες ή το αιμα αυτο ειναι εναρξη περιόδου.  Ευχαριστώ. 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Το σωστό είναι να ενημερώσεις το γιατρό σου.
Αν η ροή είναι κανονικής περιόδου, τα διακόπτεις.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Κυριακή, 29 Οκτωβρίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.