user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Maria Papadopoulos

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 4 μήνες πριν
  1. Maria Papadopoulos
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 06 Δεκεμβρίου 2017
Καλησπέρα σας
Διαγνωστηκα με ουρολοίμωξη και παίρνω zinadol για 7 μέρες , αύριο τελειώνω την θεραπεία . Παράλληλα έπαιρνα ultra levure 1 ημερησιως και από προχθές παρατηρησα έντονο κνησμό στα γεννητικά όργανα και μερικά υγρα . Η περιοδος μου τελείωσε πριν 6 ημέρες όποτε δεν βρίσκομαι σε φαση ωορρηξιας .Εχω ενοχλήσεις χαμηλά στην κοιλιά άλλοτε σαν φούσκωμα , η πόνο σε κάποιες κινησεις . Ενδέχεται να είναι απο το έντερο η είναι απ τον κόλπο ;
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Ο  κνησμός   προέρχεται  κατα πάσα  πιθανότητα  από μια  μυκητίαση στον κόλπο...Γοα τον  πονο στο χαμηλα  στην κοιλια, δεν  εχω ςξήγηση.. Θα πρέπει  αν σε δει  καποιος γυναικολογος από  κοντα.  Για  τον κνησμό:   
Οποιοδηποτε  τοπικό  μυκητοκτόνο  (φαρμακειο!)  σε  κολπικά  υποθετα - συνηθως  μία   αγωγή  τριημερου  με 1 υπόθετο καθε  βράδι  ενδοκολπικώς, το συμπτωμα  κνησμού θα  λήξει..
Επειδή  υποτροπές (επανεμφανίσεις ) ειναι συχνές μετα την τέλος της επομένης περιόδου , συνιστώ την επανάληψη  της θεραπειας τότε. γισ  άλλες 3  ημερες.
Επίσης :  αν   υπάρχει συντροφος  μπορεί  να χρησιμοποιήσει ενα  μυκητοτκονο σε  μορφή  εξωτερικής  επαλειψης για  4 ημερες,  2χ ημερησιως.  Αποχή απο σχεσεις  για 1 εβδομάδα.
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Κυριακή, 10 Δεκεμβρίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.