user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

πανωτα

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 4 μήνες πριν
  1. πανωτα
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 24 Δεκεμβρίου 2017
Γιατρε καλησπέρα,,,θα ηθελα την βοηθεια σας...
Ειμαι 47 ετων. Ειμαι στην 8η μερα του κύκλου και ενω εχει σταμτησει η ροη τηςπεριοδου, εξακολουθω να εχω λίγο αιμα κατα τηδιαρκεια της ημερας.Το ειχα ξαναπάθει στο παρελθον και πήρα Primolut..γενικα εχω κατα καιρούς ανωμαλίες γι αυτο εχω παρει και αντισυλληπτικά και cyclakour..τωρα δεν παιρνω κατι...
Εχω ανησυχησει πολύ και επειδη λειπει και ο γιατρος που με παρακολουθει ο οποιος μου εκανε υπέρηχο πριν ενα μηνα και ηταν ολα καλα..σημερα αναγκαστηκα να παω σε καποιον αλλο γιατρ'ο για να μην εχω ανησυχία μερες γιορτινές.
Μου εκανε υπέρηχο και ειδε πολυ λεπτο ενδομήτριο(4χι)..μου ειπε οτι βλέπει μια ανομοιγενεια της υφης στα τοιχωματα της μητρας που δεν ειναι τπτ ανησυχητικο και είναι λόγω ηλικίας.Εχω επίσης ενα αρηκτο ωοθηλακιο 1.8 εδω και χρόνια. Τεστ παπ εχω κανει πριν 10 μηνες χωρις καποιο προβλημα.
Σας παρακαλώ βοηθηστε με να βαλω τα πραγματα σε μια σειρα?
Τι μπορει να ειναι αυτο το αιμα τοσες μερες που δεν σταματαει?
Μπορει να είναι από τον ενδοτραχηλο? 
Τι είναι αυτη η ανομοιγενεια της υφης στα τοιχωματα?
Σας ευχαριστω θερμα..εχετε πάντα την ικανότητα να με καθησυχαζετε.
Να εχετε καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία.
Σας επισυναπτω και τον υπέρηχο αν εχετε χρονο να τον δειτε, Να ειστε καλ'α..
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
K. Ζησοπυλε θα ηθελα να συμπληρωσω κατι που εκανε την ψυχολογια μο ακομη χειροτερη, οπως σας εγραψα εχω χρονια τετοιες διαταραχες και παντα επαιρνα ειτε αντισυλληπτικα ειτε σικλακουρ και το προβλημα διορθωνοταν αφου ηταν μαλλον ορμονικες διαταραχες. Διαβαζοντας δεξια και αριστερα εφτασα και στην προλακτινη και μου εχει καρφωθει οτι ολα αυτα που εχω τοσα χρονια εχουν σχεση με  προλακτινωμα. Σας παρακαλώ πειτε μου αν ολα αυτα σχετιζονται μετξύ τους και αν ειναι πολυ σοβαρό το να εχει καπιος προλακτινωμα. 
Σας χιολιοευχαριστω και ανααμενω εναγωνιως τη απαντηση σας 
  1. Δευτέρα, 25 Δεκεμβρίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη!
Ισως  μπορώ  να σε καθησυχάσω:  Η αυξημένη προλακτίνη  προξενεί...αμηνόρροια  κι  οχι αιμόρροια..
Αυτό   που  προφανώς κατά βάθος   σε απασχολεί  ειναι  μία  αναμενόμενη  απ΄εδω  και πέρα - σε 'αλλες γυναικες έρχεται  λιγο αργ'οτερα, σε άλλες ενωρίτερα - διαταραχή  κύκλου της  ηλικίας  που εχεις.   Τα  περι προλακτίνης τα  αποκλείουμε, επειδή η  υπερπρολακτιναιμία  προξενεί  καθυστερήσεις  κύκλου  κι  οχι  αιμόρροιες
Χρόνια  πολλά!
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 26 Δεκεμβρίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Με παρα-καθυσυχασατε και σας ευχαριστω θερμα...ωστοσο το αιμα ακομη συνεχιζει..ενω ειχε σταματησει από χτες το βραδυ,  ειδα παλι λιγο αιμα στο σκουπισμα σημερα το απογευμα, Δεν ξερω αν πρεπει να ξεκινησω τα πριμολουτ ή να περιμενω.
Επίσης ηθελα να σας ρωτησω αν πιστευετε οτι μπορω να παρω παλι για καποιο διαστημα αντισυληπτικα για να στρωσουν λίγο τα πραγματα ή ειναι επικινδυνο για την ηλικια των 47 και δεδομένου ότι εχω πάρει κατα καιρούς αρκετα....
Θα μου πειτε γτ δεν τα ρωταω ολα αυτα στο γιατρο μου,,γιατι η εμπειρια η δικη σας ειναι πάνω από ολα...
Και πάλι σας ευχαριστω...τουλάχιστον ησυχασα στο θεματης προλακτινης...να σας χαριζει πάντα ο Θεος υγεια και οικογενεακη ευτυχία!
  1. Τρίτη, 26 Δεκεμβρίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητπ  Φίλη!
Εξυπακούεται,  ότι  δεν θ΄ αφησουμε την  μητρα  να...΄΄κλαίει΄΄ και ειναι επισης αυτόνόητο,  ότι  μπορεί κανείς  με κατάλληλη  ορμονική  υποκατάσταση,  να παρατεινει το μεταβατικο   αυτό διαστημα  για καιρό,  οχι βεβαια με  ενα αντισυλληπτικο. Εχει  άλλους,  πιο  ηπιους τροπους. 
ια το  αιμα  τωρα: Θα  πρέπει  κατ΄αρχήν  να το δει ο γυναικολογος.  Σε  καμια  περιπτωση  δεν θα έδινα  ΄΄στο έτσι΄΄  την  οποιαδηποτε   ορμον ική αγωγή, σε γυναικα  που  δεν εχω  εξετάσει..
Κι  αύριο, μερα του Θειύ ειναι,  ας το δει ο ανθρωπος,  ή εστω  και  καποιος  άλλος.. Εξ άλλου δεν  αιμορραγςίς,, Αυτό  μαλλον θα  σταματησει  και  μονο του. 
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 26 Δεκεμβρίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.