user_mobilelogo
  1. Persapap
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 25 Δεκεμβρίου 2017
Γεια σας θα ηθελα να σας ρωτησω επειδη εχω υπερτριχωση προσωπου που δεν οφειλεται σε πολυκυστικες δημιουργήθηκε ξαφνικα μετα απο ηπια ακμη και ισως υπαρχει αλλο ορμονικο αιτιο. Υπαρχουν χαπια αντισυλληπτικά που να διωξουν την τριχοφια?? Ευχαριστω
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Ναι,  υπάρχουν.. Αυτά  έχουν  καί αντισυλλητική δραση,
αλλά  χορηγούνται σε  ακμή  και υπερτρίχωση.. Θα  σου πεί τα  σχετικά  ''ο δικός  σου''.  Απ  εδω  δεν  ΄΄συνταγογραφούμε ΄΄ τιποτε - σε  άτομα  που οχι  μονο δεν εξετάσαμε, αλλά  ούτε  κατ΄ όψιν  γνωριζουμε. 
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 26 Δεκεμβρίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστω για την απαντηση. Φυσικα δεν ζηταω απο εσας να μου πειτε τι να παρω γιατι πρεπει να με δει γιατρος και θα επισκεφθω αμεσα ενδοκρινολογο. απλως να μου πειτε αν υπαρχουν τετοια φαρμακα γιατι ανησυχω πολυ. θελω φαρμακευτικα να διωξω την τριχοφυια κ οχι με αλλη μεθοδο γιατι στο προσωπο ειναι επικίνδυνο. Δηλαδη αυτα τα φαρμακα ειναι αποκλειστικα για την υπερτριχωση απλα εχουν και αντισυλληπτικές ιδιοτητες?? Γιατι δεν γνωριζω. Αυτα τα φαρμακα μπλοκαρουν την δημιουργία νέων τριχών και προκαλουν πτωση στις ηδη υπαρχουσες τριχες?? Γιατι στο ιντερνετ που ψαχνω λενε πως δεν υπαρχουν βεβαια εσεις οι γιατροι ξερετε καλυτερα. Θα περιμενω απαντηση σας να ειστε καλα! 
  1. Τρίτη, 26 Δεκεμβρίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Εξυπακουεται, για  ΄΄σχετικη ΄΄ υηερρτριχωση  μιλάμε.. Υπαρχουν  και καταστασεις  πο  μονον  η αποτριχωη  αποδιδει. 
Ας σε δει  πρω τα  καποιος και  θα σου πει. 
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 26 Δεκεμβρίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστω παρα πολυ κ πολλα συγχαρητήρια για το site σας. το ραντεβου μου αργει λιγακι και εχω καποιες αποριες.. Κατι τελευταιο αν μπορειτε να μου πειτε. Αυτα τα φαρμακα μπλοκαρουν την εμφανιση νεων τριχων. Η ερωτηση μου ειναι στις ηδη υπαρχουσες τριχες τι κανουν?? Προκαλουν πτωση? ή κανουν τον κυκλο τους πεφτουν κ δεν ξαναβγαινουν νεες? ευχαριστω εκ των προτέρων. Σιγουρα ειναι ορμονικο το θεμα μου διοτι εμφανιζω και αναμεσα στο στηθος τριχουλες που οταν τς ακουμπας φευγουν.

  1. Πέμπτη, 28 Δεκεμβρίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Η απαντηση μου δεν καταχωρηθηκε?
  1. Πέμπτη, 28 Δεκεμβρίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητη  Φίλη:
Μιλησαμε ήδη 10 φορές για  το  θεμα  κυρίως της  ακμης  και τις ΄΄ τριχες . Επεσημανα  ,.  ότι  εχουμε στην  γυναικολογια     χαμηλη  εμπειρία στο συγκεκριμενο θεμα και υπεδειξα  να δει  την περιτπωση  κι ενας  ενδοκρινολογος
Σε οτι  αφοαά την  ορμονική αντιμετωπιση  με   συνδιασμό σκευασμάτων  που δρουν  παραλληλα  ως αντισυλληπτικά  (δεν τα  χρησιμοποιουμε  ομως για αντισυλληψη) :
Η διαρκεια του  όποιου  αποτελέσματος  διαφερει από περιπτωση σε  περιπτωση  κι απ΄ όσ  ξερω δεν ειναι   μονιμη. Θα  πρέπει  αν το δεις  αυτό  με  καποιον  που εχει ρουτινα. Λογικά, μ΄αυτό  ασχολουνται   καποιοι ενδοκρινολογοι  κι  ενδεχομενως  καποιοι  δερματολόγοι΄
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 28 Δεκεμβρίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 6


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.