user_mobilelogo
  1. annamari
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 30 Ιανουαρίου 2018
γιατρε μου ξαναχτελνω μια ςρωτηση γτ ςχω την εντυπωση οτι δεν την καταχωρησα σωστα.  αν ωστοσο εμφανιστει διπλη απλά  αγνοηστε τη. 
οπως ας εχω γραψει κι αλλες φορες εχω ανωμαλιες στον κυκλο μου και ξεκινησα τα σικλακουρ αυτο  τον μηνα Τα ειχα παρει πριν απο μερικους. μηνες και δεν ειχα παρενεργειες. Τωρα  ειμαιι  στο 10 χαπι  δεν εχω ξεχασει κανενα χαπι αλλα ειδα σημερα καφετια υγρα και ανησυχησα. ο γιατρος που το  ρωτησα  μου ειπε οτι ειναι απο τ χαπια και το γραφει και στο φυλλαδιο.. ηθελα ομως κ τη γνωμη σας γτ το γνωριζεται το θεμα καλύτερα  απ τον καθενα. σαςς ευχαριστω. 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη!
Αν  υφίσταται σχετικά΄πρόσφατη γυναικολογική εξέταση, δεν  μπορει να  συμβαίνει  κατι το σημαντικό..
Αν το   αίμα συνεχιζει να  εμφανίζεται κατά  διαστήματα,  (ή συνεχόμενα)  κατα την διάρκεια  λήψης του σκευάσματος , , τοτε  κάτι  δεν παει καλα΄και θα πρέπει  να το  δει ο γιατρός  από  κοντά. 
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 30 Ιανουαρίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.