user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

elpida.papa

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 7 μήνες πριν
  1. elpida.papa
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2018
καλημερα, θα θελα την βοηθεια σας!!!!
1/2 ειχα αδιαθετησει! στις 5/2 ειχα ελευθερη επαφη με το συντροφο μου,
απο φοβο να μην υπαρξει ανεπιθυμητη εγκυμοσυνη πηρα Postinor  στις 6/2 (σε λιγοτερο απο 24ωρο)
ηθελα να ρωτησω πως 12/2 ειχα ροζ αιμα καθως σκουπιζομουν και την επομενη φαινεται οτι ξανα αδιαθετησα
επειδη εχω αγχωθει, ηθελα την γνωμη της αν οφειλεται στο Postinor ή μηπως υπαρχει ανεπιθυμητη εγκυμοσυνη!!
και ακομα, εχω να κανω επαναληπτικες εξετασεις αιματολογικες για αντισυλληπτικα
με το χαπι της επομενης μερας που πηρα υπαρχει περιπτωση να εχω καποιο προβλημα για τις εξετασεις
ευχαριστω πολυ
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Το χάπι δε χρειαζόταν να το πάρεις γιατί δεν ήσουν σε γόνιμες ημέρες.
Η διαταραχή στον κύκλο σου οφείλεται στη λήψη του χαπιού.
Δεν έχεις συλλάβει από την επαφή που αναφέρεις, μην ανησυχείς.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 14 Φεβρουαρίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.