user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

claireth

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 3 μήνες πριν
  1. claireth
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 25 Μαρτίου 2018
Καλησπέρα.
Είμαι 39 ετών και εδω και 10 περίπου χρόνια έπαιρνα τα yasminelle (πιο πριν τα Meliane) καθαρά για αντισυλληπτικούς λόγους..όλα καλά από θέμα εξετάσεων ,ΠΑΠ κτλ.
Τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε αρχισα να βλέπω αίμα (καφέ ως επί το πλείστον) 3-4 μέρες πριν τελειώσουν τα χάπια,εφόσον τελείωναν τα χάπια ξεκινούσε και κανονικά η περίοδος μου..να σημειώσω εδω πως τα τελευταία 2 χρόνια έχω χάσει αρκετά κιλά (40) και γυμνάζομαι συστηματικά.
Αυτό κράτησε μέχρι και τον Ιανουάριο όπου εκεί άλλαξα στα Qlaira ,τα οποία και ξεκίνησα κατευθειαν με το που τελείωσε η συσκευασία των yasminelle που έπαιρνα (είχα αδιαθετήσει τότε)
Τελειώνω σήμερα τη 2η συσκευασία Qlaira (2ο κόκκινο χάπι) και ακόμη δεν έχω αδιαθετήσει...στην 1η συσκευασία είχα λίγο spotting ,όπως επίσης και αυτή τη φορά το οποίο και σταμάτησε και τώρα απλά περιμένω?Διαβάζω στις οδηγίες ότι δεν είναι αφύσικο κάτι τέτοιο,όντως?
Στον γιατρό θα πάω τον επόμενο μήνα ,απλά θα χρειαζόμουν μια συμβουλή...ίσως οι ορμόνες του Qlaira δεν είναι αρκετές?
Ενδεχόμενο εγκυμοσύνης δεν νομίζω να υπάρχει,καθότι δεν συνέβη τίποτα περίεργο (διάρροιες κτλ) και στην λήψη είμαι ρομποτάκι..
Τι θα με συμβουλεύατε?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητη Φίλη!
Αυτό για την ω\ώρα  μπορει  να  λυθεί και  τηλεφωνικά  από τον γιατρό,  καθώς  απ΄ ότι βλλεπω  θα  χρειαστεί αλλαγη σκευάσματος,  μια  κι αυτό δεν  σου ΄΄έκατσε΄΄.  Συμβαίνει αυτό  καμία  φορά σε χαμηλοδοσολογισμένα  αντισυλληπτικα. 
Αν ξαναμπεις  από τωρα στο ιδιο χάπι, το  προβληματάκι αυτό  δεν θα  επιλυθεί  τωρα  και  θα πρέπει  να  πας στον  άλλον  κυκλο. 
Φιλικά
ΠΖ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 26 Μαρτίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλημέρα Κε Ζησόπουλε.
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας,το μόνο "κακό" είναι ότι δεν προλαβαίνω να αλλάξω τώρα καθότι είμαι στο τελευταίο placebo χάπι ,οπότε κι αν αλλάξω από αύριο σκεύασμα θα χρειαστεώ επιπλέον προφύλαξη σωστά?
Οπότε θα δω τον γιατρό μετά το Πάσχα και θα κάνω υπομονή να περάσει αυτός ο κύκλος..κρίμα που δεν μου έκατσαν πάντως γιατί απ'όσο είχα ενημερωθεί είναι πολύ καλά για να χρησιμοποιούνται και σε μεγαλύτερες ηλικίες..αλλά εφόσον δεν έχω κάποιο πρόβλημα και δεν καπνίζω (το έχω κόψει εδω και 4 χρόνια) δεν νομίζω να έχω κάποιο θέμα,σωστά?
και πάλι ευχαριστώ :)
  1. Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.