user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

mitsiou

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 7 χρόνια πριν
  1. mitsiou
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 23 Δεκεμβρίου 2010
Γεια σας, ΠΑίρνω αντισυλληπιτικά χάπια (Yasmin) εδώ και 3 χρόνια λόγω πολυκυστικών ωοθηκών.τους τελευταίους 2 μήνες έχω καφε κηλιδες 1 βδομαδα πριν την περίοδο.Μάλιστα αυτό το μήνα είχα 2 φορες κατά τη διάρκεια του κύκλου μου.Είναι κάτι το ανησυχητικό?Ο γιατρός μου μου είχε συστήσει να παίρνω τα χάπια την ίδια ώρα καθε μέρα, από τον οκτώβρη και μετά όμως εχω μια απόκλιση 1-2 ώρες όσο αναφορά τη λήψη του χαπιού.Παίζει κάποιο ρόλο αυτο?Επίσης τελευταία κατά τη σεξουαλική επαφή νιώθω ένα τσούξιμο.(παρεπιπτόντωσ με το σύντροφό μου ερχόμαστε σε επαφή 1 φορά το μήνα συνήθως).Έχει κάποια σχέση αυτό με τα παραπάνώ Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Aγαπητή   Φίλη!
Το ενοχλημα  μετα  την σχεση , εχει να κανει με καποιοα διαταραχη  στο  κολπικό  έκκριμα... Συνηθως  η αιτία  ειναι μια  μυκητίαση  και πιο  σπανια   καποια βακτηριδιακή  αιτιολογια..
Μιλησε με τον γιατρό  σου  και γι  αυτό...  Μαλλον  θα σου δωση τηλεφωνικά μία  3ημερη τοπικη αγωγη  με  καποιο  μυκητοκτονο  κολπικο  υποθετο  και θα  ζητησει να σε δει,  μονον  αν   το ενοχλημα συνεχιζει...
Το θεμα της   αιμόρροιας:  Πιστευω  ότι  ο γυναικολογος σου  σε   ειδε σχετικά προσφατα και δεν διαπίστωσε κατι παθολογικο,   οποτε  το πλεον πιθανό   ειναι,   το χαπι   να ειναι  για σενα  ΄΄μικρό΄΄΄... Αλλαζοντας το  σε καποιο  μεγαλυτερο,  θα σταματησει το  προβλημα..
Φιλικά
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 23 Δεκεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Πρώτον ευχαριστώ πολύ για την έγκαιρη απάντηση σας. Δεύτερον ο γυναικολόγος μου με είδε τελευταία φορά τον μάρτιο για την συνηθισμένη εξέταση(τεστ ΠΑΠ, κολπικός υπέρηχος).Πιστέυεται πως θα πρέπει να το επισκευθώ άμεσα?Σχεδίαζα να τον επισκευθώ στα μέσα Ιανουαρίου.Επίσης θα με βόλευε να πάρω ακόμα ένα κουτί χάπια χωρίς να μου έρθει περίοδος γιατί θα κάνω έντα ταξίδι.Μήπως δεν θα έπρεπε να το κάνω?
  1. Πέμπτη, 23 Δεκεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη!
Απο   την εξεταση   περασε βεβαια  αρκετός  καιρός,  οπότε  η διαγνωση μας -  οσο  αφορά την  αιμορροια  τουλαχιστον  -   ειναι πιο... υποθετική...
Δεν  νομίζω  όμως  ότι  οι  λιγες μερες μεχρι την εξεταση  ειναι  σοβαρή καθυστερηση..

Για το θεμα της  διμηνης αγωγής   με  αντισυλληπτικό:  Τι  να  πω τωρα;  Εχουμε  την προοπτικη της σταγδην  αιμορροιας ..Δεν  σε προβληματιζει;  
Δεν  θα  δωσω  απ΄ εδώ  το  ο.κ.   για κατ τετοιο... Δεν ειναι  και  ο ρολος μου.. Καλλιτερα να ρωτησεις  επ΄αυτου  τιον δικο  σου..
Φιλικά
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 24 Δεκεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.