user_mobilelogo
  1. coni
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 10 Μαΐου 2018
Καλησπέρα σας, είμαι 35 χρονών και έχω μία κόρη 32 μηνών.Λαμβάνω τα αντισυληπτικά yasmin και σκοπεύω να τα κόψω γιατί επιθυμούμε μία νέα εγκυμοσύνη.
Να σας ενημερώσω ότι εδώ και ένα χρόνο περίπου, μου εμφανίζεται αρκετά συχνά μια αλλεργία δερματική( πομφούς στο δέρμα έτσι την είπε ο αλλεργιολόγος) σε γόνατα, γλουτούς και αγκώνες με έντονη φαγούρα. Έκανα όλα τα απαραίτητα δερματικά τεστ και δε βρήκαμε την αιτία. Οπότε το μόνο που κάνω είναι όταν αρχίζει να εμφανίζεται παίρνω αντιισταμινικό.
Το aerius δε με πιάνει, το xozal είναι πολύ βαρύ και δοκίμασα και το rupafin που ήταν αρκετά ικανοποιητικό.
Το ερώτημα είναι: κατά τη διάρκεια της προσπάθειας να μείνω έγκυος αλλά και κατά τους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης μπορώ να παίρνω τέτοια χάπια ή κάνουν κακό; Και αν μπορώ ποιά προτείνετε;
Επίσης θεωρείτε πως θα ήταν καλό να ξεκινήσω μαζί με την προσπάθεια και το filicine;
Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας...
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Φυλικό οξύ μπορείς να ξεκινήσεις, ένα χάπι την ημέρα.
Αντισταμινικά χάπια δεν επιτρέπονται κατά τη διάρκεια της κύησης.
Οπότε, τα διακόπτεις όταν έχεις θετικό τεστ κύησης.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 10 Μαΐου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.