user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

miamiam

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 2 εβδομάδες πριν
  1. miamiam
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 10 Μαΐου 2018
Καλησπέρα! Κάνω χρήση των labous εδώ και 2 μήνες. Είμαι 20 ετών. Τον πρώτο μήνα είχα αρκετούς πονοκεφάλους, ωστόσο τον 2ο κανέναν, μπορεί να μη σχετιζόταν καν με τα χάπια. Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι το στήθος μου είναι πολλές μέρες πρησμένο και πονάει. Σκέφτομαι να δοκιμάσω και τα yasminelle που γνωρίζω ότι είναι αντίστοιχα. Τι θα με συμβουλεύατε εσείς; Ευχαριστώ εκ των προτέρων !
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη,
Γυναικα  που αναφερει  πονοκεφάλους  αρχιζοντας  το χαπι, δεν   με αφηνει  να σκεφτώ  πολύ. 
Υπαρχουν και προφυλακτικά.
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 10 Μαΐου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.