user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Tania85

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 7 χρόνια πριν
  1. Tania85
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 30 Δεκεμβρίου 2010
Χρόνια πολλά!!! Είμαι 25 ετών και πριν 2 μήνες περίπου έκανα γενικές εξετάσεις όπου ο ενδοκρινολόγος ανακάλυψε κάποιο ορμονικό πρόβλημα, το οποίο οφείλονταν απ'ότι αποδείχτηκε στο σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών. Απ'ότι μου είπε ο γιατρός οι κύστες δεν ήταν πολύ μεγάλες. Λόγο της ακμής που με ταλαιπωρούσε χρόνια, όμως, μου πρότεινε 3μηνη θεραπεία με Gynofen 35. Προβλήματα με τον κύκλο μου δεν είχα ποτέ. Πήρα 2 κουτιά από τα χάπια αυτά και η ακμή έχει επιδεινωθεί. Επιπλέον η χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τα όρια (χοληστερίνη->333 και τριγλυκερίδια->237), ενώ πριν ήταν σε φυσιολογικά επίπεδα. Ο δερματολόγος που επισκέφθηκα μου πρότεινε να σταματήσω τα αντισυλληπτικά και να αρχίσω τα γνωστά χάπια ισοτρετινοινης. Ο γυναικολόγος από την άλλη μου είπε να συνεχίσω τα αντισυλληπτικά μέχρι το Πάσχα. Ποια είναι η δική σας συμβουλή?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Aγαπητή Φίλη!
Χρονια   πολλά !
Το χρονικο οριο  των  3 μηνων   ειναι σαφώς μικρό για την εκτιμηση ενος  βελτιωμενου αποτελεσματος, από το  οποιο θα κριθει  η πιο μακροχρονια  χορήγηση  του Gynofen.
Ο  ελαχιστος χρονος  ειναι κατι  πανω  από 4 μηνες  αγωγης για την προγνωση, οπότε το οριο που εθεσε ο  γυναικολογος  σου   ειναι   ακομη πιο σωστό, αλλά!: 
Ως τοτε , εν  ταξει,  δεν θα παθεις κατι  από την  αυξηση αυτή των τριγλυκεριδίων και της χοληστερινης.. Αν κριθεί τοτε, ότι  το Gynofen   βοηθά,  η χορηγηση του  θα πρέπει  να ειναι  πολυ πιο μακροπροθεσμη (ίσως και χρονος, ισως και περισσότερο)  για να πετυχεις  πιο  μονιμο αποτελεσμα,  οπότε  νομίζω  ότι μπορει  να  μπουμε  σε ζώνη προβληματων..
Η δική  μου προταση ειναι  πιο διαφοροποιημενη:  Δεν υπαρχει  λογος  βιας... 
Να διακοπεί  η  αγωγή,  που ετσι κι  αλλιως δεν θα  μπορει να  συνεχιστει όσο χρειαζεται,   να  δεις σε 6- 8 εβδομαδες τι γινεται  με  τις τιμές  που προβλημάτισαν  και  μετά  ν΄αρχισει ο δερματολογος  τα δικά του. 
Αν  μη τι  άλλο,   αν  οι τιμές ειναι   ακομη  ανεβασμενες  (τοτε  δεν θα φταίει το χαπι!),  θα  κανεις  την  αγωγη  και  θα γνωριζεις,  ότι  οι τιμες αυτές  προϋπάρχουν  και  δεν  ξανανεβηκαν  λόγω της νεας  θεραπείας...
Φιλικά
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 31 Δεκεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Καλές γιορτές με υγεία!!!
  1. Παρασκευή, 31 Δεκεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation

Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 01 Ιανουαρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.