user_mobilelogo
  1. ritt3ri
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 01 Ιανουαρίου 2011
Γεια σας. Είμαι σε αγωγή με Yasminelle εδώ και 3 χρόνια περίπου.
2,5-3 ώρες μετά τη λήψη του πρότελευταίου χαπιού της 2ης εβδομάδας είχα μια ύποπτη κένωση (όχι όμως τυπική διάρροια). Τελοσπάντων επειδή είναι Πρωτοχρονιά και θα ήταν αδύνατο να τηλεφωνήσω στο γιατρό μου, πήρα ένα ακόμη χάπι από το τέλος της συσκευασίας για καλό και για κακό.

Το θέμα μου είναι ότι όταν τελειώσουν τα χάπια αυτού του μήνα θα τελειώσουν μια μέρα ενωρίτερα...
...μπορώ να πάρω καινούρια συσκευασία και να πάρω ένα ακόμα για να τελειώσουν τα χάπια την σταθερή μέρα; Δηλαδή να έχω πάρει θεωρητικά 22 ενεργά χάπια (γιατί τώρα μάλλον δεν είχε χαθεί το χάπι... αλλά ποιος ρισκάρει τέτοια πράγματα); Αφού είναι μονοφασικό το χάπι λογικά δεν υπάρχει πρόβλημα, σωστά;
Δεδομένες ελεύθερες επαφές.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη!
Χρόνια  πολλά!
Μπορεις  να το κανεις...
Μπορεις  να κανεις  ομως και κατι  άλλο:   Να  αρχισεις την επομενη συσκευασία  1  ημέρα  ενωριτερα  και  να  καμνεις  τις επομενες αλλαγές,   αυτή την νέα μερα ...
Δεν θα μεινεις   εγκυος...
Φιλικά
Π,Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Κυριακή, 02 Ιανουαρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.