user_mobilelogo
  1. Mou
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 18 Ιουλίου 2010
Γεια σας. Έχω ιστορικό ενδομητρίωσης και πολυκυστικών ωοθηκών και ο γιατρός μου μου έχει συνταγογραφήσει αντισυλληπτικά χάπια. Παλαιότερα έπαιρνα τα Trigynera και μετά από 1,5 χρόνο άρχισα να έχω φοβερή τριχόπτωση. Τον τελευταίο καιρό (αφού διαγνώστηκε η ενδομητρίωση) ξεκίνησα τα Yasminelle και μέσα σε 3 μήνες άρχισαν πάλι να μου πέφτουν τα μαλλιά, να χειροτερεύει η κατα τ'άλλα ήπια ακμή μου και να αυξάνεται η τριχοφυϊα στο πρόσωπο. Ο γιατρός μου δεν δέχεται ότι είναι από τα αντισυλληπτικά, όμως ένας άλλος γυναικολόγος με τον οποίο συζητησα λέει ότι έχει ακούσει κι από άλλες γυναίκες το ίδιο.
Δεδομένου ότι πρέπει λόγω ενδομητρίωσης να παίρνω αντισυλληπτικά, υπάρχει κάποιο που θα μου προτείνατε ώστε να μην έχω αυτά τα προβλήματα? Σας ευχαριστώ πολύ.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Ομολογώ, ότι η χρήση αντισυλληπτικών δεν έχει απόλυτη ένδειξη για την αντιμετώπιση της ενδομητρίωσης.
Ίσως, ο γιατρός σου θέλει να σε προφυλάξει από τυχόν δυσμηνόρροια.
Στο θέμα της τριχόπτωσης, μας λείπει μια εξέταση σιδήρου ορού και αιματοκρίτη.
Επίσης, η λήψη σκευασμάτων σιδήρου ή πολυβιταμινούχων σκευασμάτων κατάλληλων για βελτίωση των συμπτωμάτων τριχόπτωσης, είναι μια καλή πρόταση.
Παίζει ρόλο και κάθε στρεσογόνος παράγοντας, μαζί με τη διατροφή.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 20 Ιουλίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.