user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

ritt3ri

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 7 χρόνια πριν
  1. ritt3ri
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2011
Κατ'αρχήν σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη.

Λυπάμαι που σας ενοχλώ μια ακόμα φορά αλλά...
...έχω μια αγωνία.

Λαμβάνω τα Yasminelle εδώ και 3 χρόνια και ουδέποτε ένιωσα ωορρηξία από την αρχή λήψης του χαπιού.
Έκανα θεραπεία με δοξυκυκλίνη + σιπροφλοξασίνη για 12 + 5 ημέρες.
Η αντιβιοτική θεραπεία κάλυψε τη βδομάδα χωρίς χάπια και μέρος της πρώτης εβδομάδος με ενεργά χάπια των αντισυλληπτικών.
Τώρα, έχω σταματήσει την αντιβίωση εδώ και 2 ημέρες και είχα επαφή με προφυλακτικό την πρώτη ημέρα αφότου τελείωσε η αντιβίωση. Τα αντισυλληπτικά τα λαμβάνω κανονικά.
Κατά την επαφή το προφυλακτικό γλίστρησε -το καταλάβαμε 2-3 λεπτά αφότου έγινε υποθέτω- αλλά δεν επισυνέβη εκσπερμάτιση. Χρησιμοποιήσαμε καινούριο για το υπόλοιπο της επαφής (κατά την οποία δεν επισυνέβη εκσπερμάτιση εν γένει).

Στην τρίτη ημέρα που τελείωσε η δοξυκυκλίνη τώρα, έχω ενοχλήματα που θυμίζουν ωορρηξία χωρίς να είμαι σίγουρη (ένα κάψιμο/πονακι χαμηλά δεξιά στην κοιλιά με αντανάκλαση πίσω δεξιά).
Τα αντισυλληπτικά τα συνεχίζω κανονικά, δεν έχω ξεχάσει ΠΟΤΕ χάπι και δεν έχει συμβεί εμετός ή διάρροια.

Υπάρχει περίπτωση να συμβεί εγκυμοσύνη;
Είναι δόκιμο να πάρω το χάπι της επόμενης ημέρας;
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Πολύ σωστά έλαβες έξτρα μέτρα προφύλαξης γιατί όπως γνωρίζεις η λήψη αντιβίωσης μπορεί να επηρεάσει την αντισυλληπτική δράση του χαπιού.
Δεν είσαι έγκυος, μην ανησυχείς και δε χρειάζεται να πάρεις και το χάπι της επόμενης ημέρας.
Συνεχίζεις καθημερινά τα αντισυλληπτικά.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλησπέρα σας, είναι η πρώτη φορά που επισκέπτομαι τη σελίδα σας. Εδώ και 2 μήνες παίρνω τα Yasmine για  λόγους αντισύλληψης. Είμαι λοιπόν στη 3η μέρα διακοπης και δεν έχει εμφανιστεί αίμα ενώ το 1ο μήνα τη 1η κιόλας μέρα είχα αίμα. Εχω αγχωθεί πολύ. Υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης ενώ εχω πάρει σωστά και τα 21 χάπια? Σας ευχαριστώ πολύ
[hr]
  1. Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Περίπτωση εγκυμοσύνης, σύμφωνα με τα γραφόμενά σου, δεν υπάρχει, μην ανησυχείς.
Μετά από επταήμερη διακοπή, ξεκινάς τη νέα συσκευασία, ανεξάρτητα από το αν έχει έρθει ή όχι η περίοδος.
Κάποιες φορές, παρουσιάζεται αυτή η ανωμαλία κατά τη λήψη των χαπιών.
Επίσης, το σωστό είναι να ενημερώσεις και το γιατρό σου.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γιατρέ είναι η 5η μέρα διακοπής σήμερα και ακόμη αιμοραγία δεν έχει εμφανιστεί. Αν κι έχω όλα τα συμπτώματα περιόδου όπως πόνους στο στήθος, στη μέση και στη κοιλιά. Μήπως θα πρέπει να αλλάξω αντισυλληπτικά? στις οδηγίες των yasmine δεν αναφάρεται πως μπορεί να μην εμφανιστεί καθόλου αιμοραγία την εβδομάδα διακοπής. Γιάυτό κι έχω αγχωθεί..
  1. Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλησπέρα.....
Ξεκίνησα ενα καινούριο κουτί Yasminelle την Τετάρτη και την Παρασκευή άρχισα αντιβίωση Klaricid. Υπάρχει πιθανότητα να μειωθεί η αντισυλληπτική προστασία; Χρειάζεται να πάρω πρόσθετα μέτρα;
Ευχαριστώ πολύ...
  1. Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Δε μπορώ να σου συστήσω να αλλάξεις το σκεύασμα ή να το διακόψεις.
Θα επικοινωνήσεις με το γιατρό σου, ο οποίος και σε γνωρίζει.
Δε μπορούμε, μέσω Φόρουμ, να απαντήσουμε σε παρόμοιες ερωτήσεις.
Ελπίζω σε κατανόηση.
Φιλικά
Π.Κ. 
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 6
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γεια σασ!!!περνω αντισυλληπτικα εδω κ 2 χρονια τα yasmin οταν αρχησα να περνω το κουτι μετα απο 7 ημερεσ διακοπησ επρεπει να παρω αντιβιωση την δευτερη ημερα!!!επερνα την αντιβιωση zithromax κ στην 3 ημερα αντιβιωσησ εκανα ελευθερα ερωτα με τον συντοφο μου!!σε λιγεσ ημερεσ τελειωνω το κουτι απο τα αντισυλλητπικα κ το στηθοσ μου εχει πριστει!!!μπορει να ειμαι εγκυοσ??τι μπορω να κανω για να μαθω?
  1. Τρίτη, 19 Μαρτίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 7
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Αν έχουνε περάσει 10 ημέρες από την επαφή, μπορείς να κάνεις μία εξέταση αίματος σε ένα μικροβιολογικό εργαστήριο, για μέτρηση χοριακής.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 8


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.