user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

mariasof

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 7 χρόνια πριν
  1. mariasof
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 30 Ιανουαρίου 2011
καλησπέρα! Αδιαθέτησα στις 24/01 και την ίδια ημέρα ξεκίνησα τη λήψη αντισυλληπτικών δισκίων. Τα συνέχισα για ακόμα μία ημέρα (έως κ τις 25) και τα σταμάτησα καθώς είχα κάποιες περίεργες ενοχλήσεις! Σήμερα, 30/01 έχω ακόμα λίγη ποσότητα αίματος που πιθανολογώ ότι οφείλεται στην απότομη διακοπή των αντισυλληπτικών. Πότε να περιμένω ξανά την περίοδό μου? Αν υπάρχει η πιθανότητα να καθυστερήσει η επόμενη περίοδος μου και καθώς έχω προγραμματίσει ένα ταξίδι στις 2 Μαρτίου, υπάρχει τρόπος να την επισπεύσω ώστε να αδιαθετήσω μέχρι τις 25/02? Ευχαριστώ πολύ!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
δεν  ειναι  πολυ πιθανο  να  εχεις  καθυστερηση  σοτν  κυκλο..
Για την  μετατοπιση  περιοδου:  Εχε  υπ΄ οψη,  ότι  μπορει ενδεχομενως να γινει,  αλλά  μονον με αντισυλληπτικο..Σε ατομα   που διεκοψαν  αγωγη  επειδή δεν  ενοιωσαν  καλα, δεν θα συνιστουσα  προσωπικά  χρηση  αντισυλληπτικων..  Αν  επιμενεις,  μιληαε  επ΄ αυτου με τον γιατρό  σου...
Απ΄εδω, ετσι κι αλλιως,  δεν  μπορουμε να συστησουμε καμια   φαρμακευτική αγωγή  σε γυνικα  που δεν  εξτασαμε  ποτέ,
Φιλικά
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 01 Φεβρουαρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.