user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

dimitra_1984

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 7 χρόνια πριν
  1. dimitra_1984
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 01 Φεβρουαρίου 2011
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΙΜΑΙ 26,5 ΕΤΩΝ.ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ TRIGYNERA ,ΛΟΓΩ ΠΟΛΥΚΙΣΤΙΚΩΝ ΩΟΘΗΚΩΝ , ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΟΠΗ.ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΚΩΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΣ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ,ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΩΣ ΣΚΛΗΡΑΙΝΕΙ Η ΜΗΤΡΑ ΑΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΤΙΣΣΥΛΙΠΤΙΚΑ.ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Δε θα έχεις κάποιο μελλοντικό πρόβλημα από τη λήψη των αντισυλληπτικών.
Συνηθίζεται, εκτός από τον ετήσιο αιματολογικό έλεγχο, να γίνεται μια διακοπή στη χρήση τους, ανά έτος, για 2-3 μήνες.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 02 Φεβρουαρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.