user_mobilelogo
  1. iolipap1979
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 09 Φεβρουαρίου 2011
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ SITE ΕΙΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ 10 ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΒΙΕΣ. ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΧΑ ΛΙΓΗ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΑ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ, ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ UTROGESTAN 100mg ΑΡΧΙΚΑ 3 ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ. ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ (7 ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ) ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΕΜΒΡΥΟΥ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΑΠΟΚΟΛΛΗΣΗ ΠΛΑΚΟΥΝΤΑ 40% ΟΠΟΤΕ ΜΟΥ ΣΥΝΕΣΤΗΣΕ ΝΑ ΑΥΞΗΣΩ ΤΗΝ ΔΟΣΟΛΟΓΙΑ ΣΕ 6 ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ, (2πρωι-2μεσημερι-2βραδυ).ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 10 ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ 4 ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ (1πρωι-1μεσημερι-2βραδυ) ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 10 3 ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ(1πρωι-1μεσημερι-1βραδυ).ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΑΠΟ 10 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΩΣ 18 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΧΕΔΟΝ 12 ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΞΑΝΑ ΣΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΜΟΥ ΣΤΗΝ 8η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΚΑΡΔΙΑ ΑΛΛΑ Η ΑΠΟΚΟΛΛΗΣΗ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΥΚ ΟΛΙΓΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΑΝΗΣΥΧΩ ΜΗΠΩΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΕΜΒΡΥΟ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΑΝΗΣΥΧΙΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΕΓΙΝΑ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΗ
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Το συγκεκριμένο σκεύασμα χρησιμοποιείται επί δικαίων και αδίκων από τους περισσότερους από εμάς.
Δεν προκαλεί βλάβη στην εγκυμοσύνη ή στο έμβρυο, μην ανησυχείς.
Θα ακολουθείς τις οδηγίες του γιατρού σου, σχετικά με τη δοσολογία, θα παρακολουθείς την κατάσταση υπερηχογραφικά και θα ξεκουράζεσαι κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Καλή επιτυχία.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.