user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

MIKAKI

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 1 χρόνο πριν
  1. MIKAKI
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 20 Φεβρουαρίου 2011
Καλησπέρα γιατρέ,

Είμαι 35χρονών, δεν έχω τεκνοποιήσει ακόμα (δεν το έχω επιδιώξει) τακτική στα ΠΑΠ ΤΕΣΤ, και τον Νοέμβριο είχα κάνει υπέρηχο λογω καθυστέρησης περιόδου (από έντονο άγχος) αλλά ολα ήταν εντάξει απλά μια ανωμαλία του κύκλου λόγω άγχους.  Από τότε κάπως έχει σταθεροποιηθεί ο κύκλος.

Τον Ιανουάριο αδιαθέτησα στις 21 και τώρα Φεβρουάριο, σήμερα στις 20.  Αυτούς τους τελευταίους 2 κύκλους έχω παρατηρήσει μια καθυστέρηση να "κατέβει" η περίοδος. Τον Ιανουάριο, δηλαδή, λόγω έντονης στεναχώριας, ήρθε η περίοδος στις 21 και κατέβηκε το αίμα στις 23.  Σήμερα 20 Φεβρουαρίου έχω λίγο αίμα στο σκούπισμα αλλά ακόμα δεν έχει κατέβει η περίοδος.

Θα ήθελα να ρωτήσω, μήπως πρέπει να ανησυχήσω?? Μήπως είναι κάποια ορμονική διαταραχή και πρέπει να πάω στην γυναικολόγο μου? να τονίσω ότι περνάω μια περίοδος έντονου άγχους στην δουλειά  μου.  Έχω ακούσει και για πολύποδα σε αυτές τις περιπτώσεις !

Τέλος, παίρνω καθημερινά βιταμίνη Ε, δύο κάψουλες, εδώ και αρκετό καιρό, από το καλοκαίρι και μετά, μήπως πρέπει να την σταματήσω?

Ευχαριστώ πολύ.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γιατρέ καλησπέρα και πάλι,

Η περίοδος μου κατέβηκε τελικά, αλλά έχω λίγη ροή αίματος... θα πρέπει να ανησυχώ...? τι γίνεται? πρόκειται για ορμονική διαταραχή?

Για εγκυμοσύνη δεν τίθεται θέμα.

Έχω ανησυχήσει.

Ευχαριστώ.
  1. Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  ίλη!
Σιγά  το..προβλημα.. Δεν  βλέπω κατι  προς  ανησυχία.. Μαλλον αγχώνεσαι  μηπως η περιοδος σταματήσει  προωρα..
Πόσες γυναικες είδα στην ηλικία των  35  να  μπαινουν τοσο προωρα  στην εμμηνόπαυση;  
Δεν  το  θεωρώ πιθανό! 
Σταμάτα ν΄ανησυχείς..
Εξ άλλου:  Αν αυτό συνεβαινε, έσι κι αλλοιως  δεν  θα  μπορούσαμε να το αποτρέψουμε..   
Φιλικά
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γιατρέ,

Να μην το κοιτάξω όμως? μήπως πρόκειται για αβιταμίνωση?

Εσείς που το αποδίδετε?

ευχαριστώ
  1. Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη!
Αυτή  την στιγμή οι  μόνοι    που ενδεχομένως    εχουν  αβιταμινωση  στην Ελλαδα είναι  οι   λαθρομετάναστες απεργοί  πεινας,,,  
Δεν   οφειλονται  τα δικά  σου   σε αβιταμινωση..
Εξυπακουεται  φυσικά,  ότι  αν ο  κυκλος   δεν  τακτοποιηθει σύντομα  πρέπει να  σε δει  γυναικολογος  και  να  σου υποδείξει    αρχικά καποιες  ορμονικές   εξετασεις  ρουτίνας  (FSH.LH, E2.  Prolactin  κι  αναλογως ευρηματων  μετά  σιως  και καποιες άλλες.. )
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.