user_mobilelogo
  1. ile92
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011
'Exω διαβάσει ότι τα αντισσυλυπτικα χάπια μπορεί να προκαλέσουν θρόμβωση αν υπάρχει προδιάθεση.Εγώ παίρνω αντισσυλυπτικα εδώ κ 5 μήνες.Υπάρχει κάποια εξέταση που πρέπει να κάνω για να δώ αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα μιλήσεις με το γιατρό σου, που σε γνωρίζει από κοντά.
Συνήθως, εκτός από περιορισμό - διακοπή καπνίσματος και έλεγχο του σωματικού βάρους, συστήνουμε μια εξέταση αίματος που λέγεται: APC-RESISTANCE.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.