user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

monika 1985

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 7 χρόνια πριν
  1. monika 1985
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011
καλησπερα σας.θα ηθελα να σας ρωτησω γ τα αντισυληπτικα.αρχισα τα αντισυληπτικα εδω κ ενα μηνα  μετα απο τοκετο κ αυτο το μηναα ηθελα να επισπεφσω την περιοδο μου λογο οτι θα παω δουλεια πισω κ επηδη την μερα εκεινη που τελειωναν τα χαπια θα πηγαινα δουλεια κ θα εβλεπα περιοδο τα σταματησα γ να δω ποιο γρηγορα εχει απο την δευτερα που τα σταματησα κ θα αρχισω καινουργιο κουτακι την δευτερα την ερχομενη δεν ειναι?τωρα ομωσ πρεπει να χρησιμοοποιω προφυλα3εισ αλλες κ για ποσο καιρο  γ να μην εχει πιθανοτητα να μεινω εγκυος?ευχαριστω
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Ετσι  ακριβώς :  Θ΄αρχισεις  το  χαπι,  8  ημερες μετά την δακοπή  του  .. Ετσι δεν θα διατρεξεις κινδυνο να μεινεις  έγκυος. Στην  διαρκεια της διακοπης  ΔΕΝ  κινδυνεύεις ναμεινεις έγκυος και δνε χρεια΄ζεαι  άλλα μέτρα ..
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.