user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Elefthe

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 8 χρόνια πριν
  1. Elefthe
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 29 Αυγούστου 2010
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ!!!!!
ΕΙΜΑΙ 24 ΧΡ...ΜΕΧΡΙ ΤΑ 17 ΜΟΥ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΜΟΥ ΕΡΧΟΤΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ...ΟΣΠΟΥ ΧΑΛΑΣΕ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑ 1-2ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΑΔΙΑΘΕΤΗΣΩ ΕΒΓΑΛΑ ΠΟΛΛΑ ΣΠΥΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΤΙ ΔΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΛΑ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ  ¨.....ΠΗΓΑ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕ ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΠΩΣ  ΕΧΩ ΠΟΛΥΚΥΣΤΙΚΕΣ  ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ GYNOFEN35...ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ.....ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΟΝΤΩΣ ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΕΦΥΓΕ Η ΛΙΠΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΣΧΗΜΑ..ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΒΡΟΥΝΕ ΑΛΛΑ.....ΠΑΧΙΝΑ ΔΕ ΠΡΟΣΕΧΑ ΚΙΟΛΑΣ,ΕΠΑΘΑ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ,ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΟΛΑ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΑΝΕ,ΕΚΛΑΙΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΩ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ,ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ ΤΟ ΞΕΧΝΟΥΣΑ,ΕΙΧΑ ΥΠΝΗΛΙΑ ,ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΑΝ,ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΗ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΗΝ ΕΖΗΣΑ ΕΧΩ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΦΛΕΒΙΤΙΔΑ, ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΤΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ ....ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ!!!!!!!!!! ΕΚΑΝΑ  ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ  ΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΚΑΙ  ΔΕ ΞΑΝΑΕΒΛΕΠΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΓΙΑ 2ΜΗΝΕΣ......ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΑΡΧΙΖΑ...ΟΣΠΟΥ ΠΕΡΙΣΥ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΠΩΣ ΠΑΣΧΩ ΑΠΟ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΑ ΑΝΤΙΣΙΛΙΠΤΙΚΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ...ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΔΕ ΜΕ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ..ΕΓΩ ΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΜΗΝΑ ΚΛΕΙΝΩ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ!!!!!!!!ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΠΩΣ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΘΕΜΑ ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ,ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΗΜΟΥΝ ΠΡΙΝ...
ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΟΛΥΚΥΣΤΙΚΕΣ ΔΕΝ ΦΥΓΑΝΕ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ...ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΔΙΑΘΕΤΗΣΑ ΗΤΑΝ 17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ  ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΗΜΑΔΙ ΠΩΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!!
ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΕΧΩ ΠΟΛΥΚΥΣΤΙΚΕΣ...ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑ ΑΝΤΕ ΤΙ ΠΡΟΤΟΤΥΠΟ....ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΩς ΠΑΛΙ ΘΑ ΠΑΡΩ  ΧΑΠΙΑ!!!!!! ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΤΟ ΕΝΔΟΜΗΤΡΙΟ ΜΟΥ(ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ????)ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΟ ΚΑΙ 55, ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΕΡΘΩ ΣΕ ΚΑΜΙΑ  ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΕ ΞΑΝΑΠΗΓΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΓΙΑΤΡΟ,ΠΗΓΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΗΓΑ ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 76 ΤΟ ΕΝΔΟΜΗΤΡΙΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ..ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΝΤΟΥΦΑΣΤΟΝ ΓΙΑ 5ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ 2ΜΕΡΕΣ...ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ????!!!!!!!!ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑΥΜΑ???ΕΧΩ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΣΠΥΡΑΚΙΑ,ΕΧΩ ΤΡΙΧΟΦΙΥΑ ΚΑΙ ΔΕ ΞΕΡΩ Η ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΜΟΥ...
 
ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΛΟΓΙΑ ΜΟΥ....ΑΠΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΕΧΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΟΥ...ΠΑΩ ΑΠΟ ΓΙΑΤΡΟ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΚΑΤΙ ΝΕΟ..
ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ??ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΕΙΖΕΡ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΤΡΙΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ,ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΙΔΙΑ,Η ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΜΟΥ??,ΕΠΙ 5ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ ΝΤΙΕΝΕΙ ΜΟΥ??(ΣΕ 1ΧΡΟΝΟ ΠΑΝΤΡΕΥΟΜΑΙ)ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΙ ΑΓΧΩΝΟΜΑΙ.....
 
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη!
Τοι  συνδομο  πολυκυστικών   ωοθηκων  οφειλετια   εν πολλοις σε διαταρχη του μεταβολισμού,  που εχιε να κάνει  με  την  αντισταση  στην   ινσουλινη...
Η    μονη πιθανότητα  να στρωσει  ο κυκλος   μονιμα, χωρις  θεραπεια,  ειναι  η  πωλεια βαρους με  βοηθεια  διαιτολόγου...Τοτε αρκετές φορές  ο  κυκλος στρωνει  μονος  του... Σε  λεπτες γυναικες αυτό  βεβαια δεν μπορει ν΄αποδωσει..
Κατά τα άλλα,  η  αμηνορροια  καταπολεμαται   μονον  με  Gynofen,  ή  με καποιο  αντισυλληπτικο  και  μονον γιατο διαστημα  της θεραπειας ...
 Και τα δυο  ομως  σε καποιες  λιγες   γυναίκες   προκαλουν  ψυχολογικα  προβληματα  καταθλιψης  και πολυ  περισσότερο σε οσες εχουν  μια  προδιάθεση,   όπως  μαλλον στην περίπτωση  σου.. 
Παιδιά  θα γίνουν.... Μπορεί ενδεχομένως να  συλλαβεις και χωρίς  αγωγή.. Πάρα  πολλές  φορές ωστοσο  σταθεροποιουμε την  ωοθυλακιορρηξία  και  με αγωγή   λιγων  μηνων μπορει  η γυναικα  να συλλαβει..(τοτε χρηιμοποιουντια  σκευσματα   που  τα  ονομαζουμε εκλυτικά   ωοθυλακιορρηξίας ) 
Να  συνοψισω:  Η αγωγη με  Gynofen  δεν  προκαλεσε μαι βλάβη... Απλα  ειδικα΄εσύ δεν  μπορεις  να την παρεις.. Επισης και   το  αντισυλλητικο θα  το  απέφευγα. 
Η αγωγή με  Dufaston  ειναι   μαία  λύση,  προσωρινή  ομως κι αυτή,  δηλ   μονον  οσο  την παρινεις. Θα  φερει  καποια μαλλον  υποτονικη περιοδο, αλλά  δεν  θα  σου προξενησει άλλα προβληματα
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 30 Αυγούστου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστω παρα πολυ που κανατε τον κοπο και μου απαντησατε!!!
Εδω και τοσο καιρο που ψαχνω για το συνδρομο,βλεπω πως παιζει ρολο και το βαρος οπωσ και εσεις μου ειπατε...ειμαι 1.62 και 47 κιλα,ειμαι λιποβαρη!!!παιζει η διατροφη μεγαλο ρολο??αν ξεκινησω γυμναστικη θα βοηθησει???πως μπορω να μειωσω το προβλημα και να σταθεροποιηθει??
  1. Τρίτη, 31 Αυγούστου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Στο συγκεκριμενο ερωτημα   εχω  απαντησει σε   άλλη  σημειο..   Όπως είπα,   τοσο  λεπτα  άτομα  η γυμνανιστική,  σ΄αυτό  το συγκεριμενο  θέμα των  καθυστερήσεων,  δεν θ΄ αποδωσει..
Φιλικά
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 04 Σεπτεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.