user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

ioanna89

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 6 χρόνια πριν
  1. ioanna89
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 26 Μαρτίου 2011
Γειά σας γιατρέ!!!Ήθελα να μου δώσετε κάποιες διευκρινήσεις... Τελευταία περίοδο είχα στις 13/03 ,σταθερό κύκλο δεν έχω και έτσι δεν γνωρίζω τις γόνιμες μέρες του κύκλου μου. Εχθές, ήρθα σε επαφή με το αγόρι μου με χρήση προφυλακτικού,παρότι δεν είχε τελειώσει όμως,διαπιστώσαμε στο τέλος πως το προφυλακτικό είχε σπάσει! Δεν ξέρω αν έκανα καλά αλλά φοβούμενη για τα προσπερματικά υγρά πήγα στο φαρμακείο και πήρα το χάπι της επόμενης ημέρας (συγκεκριμένα το Νοrvelo) Το πήρα μέσα σε μια ώρα μετά το 'ατύχημα΄. Διαβάζοντας το χαρτάκι όμως με τις πληροφορίες δεν ξέρω μπερδεύτηκα αρκετά... Παίρνοντας δηλαδή το συγκεκριμένο χάπι θα πρέπει να έχω αιμορραγία τις επόμενες μέρες ή η περίοδος μου θα έρθει τις ημέρες που περιμένω?και αν τελικά δεν έχω αίμα αυτές τις ημέρες θα πρέπει να ανησυχήσω για μια ενδεχόμενη σύλληψη?βασικά δεν κατάλαβα αν αυτό το αίμα είναι φυσιολογικό η παρενέργεια του χαπιού... τέλος ,ο γιατρός μου ,μου έχει γράψει αντισυλληπτικά χάπια τα οποία θα άρχιζα τον επόμενο μήνα...αν μου έρθει περίοδος ας πούμε νωρίτερα τότε να τα ξεκινήσω ή αν μου έρθει μετά την αναμενόμενη ημερομηνία???ευχαριστώ
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Η ερώτηση απαντήθηκε.
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Κυριακή, 27 Μαρτίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.