user_mobilelogo
  1. ile92
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011
Καλημέρα γιατρέ.Παίρνω αντισσυληπτικα εδώ και 8 μήνες.Ήθελα να σας ρωτήσω αν απαγορεύεται το κάπνισμα λόγω των αντισσυληπτικών.Αν θελήσω να τα σταματήσω πρέπει να ρωτήσω το γιατρό μου ή δεν χρειάζεται?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Όσο λιγότερο καπνίζεις, τόσο μικρότερους κινδύνους παρενεργειών από τη λήψη των αντισυλληπτικών έχεις.
Αν θέλεις να τα διακόψεις, τα σταματάς με τον τερματισμό κάποιας συσκευασίας και όχι σε οποιοδήποτε χάπι αλλά θα ενημερώσεις το γιατρό σου (ο οποίος γνωρίζει και τους λόγους που σου τα χορήγησε).
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.