user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

xristina-k

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 3 χρόνια πριν
  1. xristina-k
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011
Καλησπέρα σας!!! Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με τα αντισυλληπτικά yasminelle και τις αντιβιώσεις.Από τον Δεκέμβριο κάθε φορά που είχα επαφή με τον φίλο μου,πάντα με προφυλακτικό, μετά από μερικές μέρες είχα κυστίτιδα.Ο γιατρός μου μου συνέστησε ένα είδος χημειοπροφύλαξης μετά από 2 θεραπείες με χάπια αντιβίωση για τις κυστίτιδες : να παίρνω ένα χάπι νοροσίν των 400 μετά την επαφή ανά 24 ώρες.Εγώ παράλληλα για να ρυθμίσω τον κύκλο μου έπαιρνα και τα yasminelle.Κάθε φορά λοιπόν που είχα επαφή χρησιμοποιούσαμε προφυλακτικό,έπαιρνα τα αντισυλληπτικά και ένα χάπι αντιβίωσης νοροσίν.Θα ήθελα να μάθω αν μειώνεται η δράση του αντισυλληπτικού λόγω του νοροσίν.Είχαμε ένα ατύχημα χθές με το προφυλακτικό και έχω ανησυχήσει.Δεν έσπασε,το ελέγξαμε,απλώς βρήκαμε υγρά στη βάση του πέους και δεν ξέρουμε αν είναι σπέρμα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων ....
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη !
Λεγεται,  ότι  η αντιβιωση  μπορει να επηρεάσει την αντισυλλητική  ικανότητα του  χαπιού , κατά την διαρκεια της θεραπείας ...
Ειμαι  για δεκαετιες στην ειδικότητα ... Κατι τέτοιο, πάντως  δεν  ειδα  ποτέ... Δεκάδες τηλεφωνέματα που  αφορούσαν παρόμοια συμβάματα, παρέμειναν  πάντα   χωρίς δυσάρεστε εκπλήξεις ... Μην φοβάστε ..
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.