user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

karavour

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 5 χρόνια πριν
  1. karavour
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011
Χαίρετε.
Μια ακόμα ερώτηση ενημερωτική. Στο τεστ παπ που κάνω κάθε χρόνο, ακριβώς μετά την εξέταση και για λίγα λεπτά, νοιώθω ένα πόνο χαμηλά σαν περιόδου (όχι πολύ έντονο) που φεύγει μετά και την ίδια μέρα έχω λίγο αίμα στο χαρτί όταν σκουπίζομαι. Είναι φυσιολογικό αυτό και γιατί συμβαίνει?
Ευχαριστώ!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ειναι πιθανό το βουρτσάκι  λήψης  του επιχρίσσματος κατά την  ληψη από τον ενδοτραχηλο, να  ζουγρανισε  καποιο   μικρο  αγγειο  και να εχεις αυτό  το αιμα..
Αυτό  φυσικά ειναι   μία  καθαρή  υποθετική εξήγηση,  που θα  εξηγουσε  και  το ενοχλημα  πόνου.. Στην θεση  σου, θα  το συζητουσα   πριν την ληψη  με τον γιατρό,  να προσεξει  καπως  περισσότερο.
Προσμίιξεις αίματος στο επίχρισμα, μπορει  καμια   φροά να  επηρεάσουν αρνητικά την κρίση του  κυτταρολόγου.
Φιλικά
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.