user_mobilelogo
  1. katerina1985
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 22 Απριλίου 2011
Γιατρέ ακολούθησα τελικά την συμβουλή σας και μετά την πρώτη ταινία κάνω τις 7 μέρες διακοπής τώρα. Σήμερα αδιαθέτησα με πολύ μικρή ροή (σαν κουτσουλιές) γιατί όμως? Ετσί θα συνεχιστεί? Ίσως επειδή πρώτη φορά χρησιμοποιώ αντισυλληπτικά.Δέν σας κρύβω οτι με έχει ανησυχήσει το θέμα αυτό με την ροή. Την Τρίτη πια ξεκινάω την δεύτερη ταινία.

Καλή Ανάσταση να έχετε και οτι επιθυμείτε!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Περάσαμε σε άλλες ανησυχίες τώρα...
Η ροή της περιόδου με τη χρήση αντισυλληπτικών είναι μειωμένη, αφού υπάρχει συγκεκριμένη ορμονική δοσολογία στον οργανισμό και καθορίζει τη μικρότερη, από την συνηθισμένη, ροή περιόδου.
Είναι κάτι αναμενόμενο λοιπόν.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Σάββατο, 23 Απριλίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.