user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

vickie.k

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 7 χρόνια πριν
  1. vickie.k
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 02 Σεπτεμβρίου 2010
Είμαι 17 χρονών και πήρα την απόφαση να ξεκινήσω να χρησιμοποιώ αντισυλληπτικά χάπια. Γνωρίζοντας ότι δεν είναι και πολύ υπεύθυνο αυτό που έκανα, χωρίς να με εξετάσει κάποιος γιατρός πήγα μόνη μου σε ένα φαρμακείο και αγόρασα ένα κουτί Yasmin. Αν και είχα διαβάσει τις οδηγίες που είχε μέσα το κουτί, πήρα τηλέφωνο κάποιον γυναικολόγο, για να σιγουρευτώ για το πότε θα πρέπει να ξεκινήσω να χρησιμοποιώ τα χάπια. Ξεκίνησα τα Yasmin την πρώτη μέρα της περιόδου μου και συνεχίζω να τα παίρνω κάθε μέρα την ίδια ώρα. Αφού πέρασαν 7 ημέρες, την 8η μέρα συνέχιζα να είχα μερικές σταγόνες αίματος. κάτι το οποίο περίμενα πως θα συμβεί αλλά δεν ήξερα ότι θα συνεχιζόταν μέχρι και σήμερα που είναι η 19η μέρα χρήσης των αντισυλληπτικών δισκίων, και δεν ξέρω κατά πόσο είναι φυσιολογικό αυτό. Μίλησα με κάποιον γυναικολόγο και μου είπε ότι λόγο της ηλικίας μου, θα ήταν καλύτερο το δεύτερο κουτί που θα πάρω, αντί για να συνεχίσω τα Yasmin, επειδή έχουν πιο πολλές ορμόνες, να συνεχίσω με τα Yasminelle. Και ρωτάω: Είναι λάθος να αλλάξω και από τα Yasmin να πάρω τα Yasminelle; Και αν τελικά συνεχίσω με τα Yasminelle, επειδή δεν είναι τα ίδια χάπια, υπάρχει περίπτωση να συνεχιστεί και για δεύτερο συνεχόμενο μήνα η αιμοραγία;
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ορμονικές  θεραπείες του τυπου ΄΄Ασε  αυτό, παρε  εκείνο΄΄, χωρίς γυναικολογική εξεταση;
Μικρό , πλάκα  μας κανεις..!
Να πας  να  σε δουν...
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 04 Σεπτεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.