user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Nikoletta30

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 4 χρόνια πριν
  1. Nikoletta30
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 11 Μαΐου 2011
[hr]
[hr] Edw kai kapoia xronia me parakolou8ei enas endokrinologos giati den einai o kuklos mou sta8eros kai mou dinei ta progevera.Pairnw 2 thn 21-22 mera tou kuklou mou.tha ithela na rwthsw auta ta xapia mporei na ephreasoun to swmatiko varos kai deuteron an meinw egkuos kai den to exw katalavei ta xapia mporei na ephreasoun thn egkumosunh ean lhf8oun?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Να μας γράφεις με Ελληνικούς χαρακτήρες.
Τα χάπια αυτά περιέχουν προγεστερόνη και μπορεί να αυξήσουν το σωματικό βάρος.
Χρειάζεται προσοχή στη διατροφή, λίγο αλάτι στα φαγητά και κατανάλωση αρκετών υγρών καθημερινά.
Μόλις έχεις στα χέρια σου θετικό τεστ κυήσεως, σε συνεννόηση με το γιατρό σου, τα διακόπτεις.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 12 Μαΐου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.