user_mobilelogo
  1. Επισκέπτης
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 12 Μαΐου 2011
Καλημέρα σας γιατρέ κάνω θεραπεία με τοπικές κρέμες για ακμή και πέρνω eviol a (25.000 i.u)απο την στιγμη που θα σταματίσω να πέρνω αυτές τισ βιταμίνες σε πόσο διάστημα μπορώ να μίνω έγκυος??Εάν μίνω έγκυος ενώ τις πέρνω μπορεί να πάθει κακό το μωρό οσπου να καταλάβω την εγκυμοσύνη??
Εαν κάνει κακό η βιταμίνη α μήπως είναι ποιό ασφαλες να πάρω β-καροτινη??

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας :)
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Η βιταμίνη Ε+Α δεν επηρεάζει την εγκυμοσύνη, μην ανησυχείς.
Καλή επιτυχία.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 12 Μαΐου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.