user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

KMF

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 7 χρόνια πριν
  1. KMF
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 22 Μαΐου 2011
Καλησπέρα.
Προκειμένου να αναστείλω την περίοδο μου εν όψη γάμου και ταξιδιού η γυναικολόγος μου πρότεινε τα primolut nor 5mg ένα πρωί ένα βράδυ για 15 ημέρες.
Δεν έχω ξαναπάρει ποτε ανάλογα χαπια και διαβάζοντας τις παρενέργειες θορυβήθηκα.
Είμαι 32 ετων, καπνίστρια.
Απόψε πήρα το πρώτο χάπι,18η μέρα του κυκλου.
Θεωρείται ότι διακινδυνεύω κάτι?Κιδυνεύω από θρόμβωση και διάφορα αλλα που αναφέρονται στις παρενέργειες?Έχω υψηλό αιματοκρίτη( ανωτατα φυσιολογικα όρια)!
Έχω σταθερό κύκλο και άμεσα θα ξεκινήσουμε προσπάθεια για μωρό.Πρίν ένα μήνα το ΤΕΣΤ ΠΑΠ μου βγήκε τέλειο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Από την στιγμή που πήρες οδηγίες από τη γιατρό σου, θα τις ακολουθήσεις.
Δυνητικά, όλα τα φαρμακευτικά σκευάσματα έχουν παρενέργειες.
Στην προκειμένη περίπτωση, θα ελαττώσεις λίγο το κάπνισμα (κάτω από 10 τσιγάρα ημερησίως) και θα περιορίσεις το αλάτι στα φαγητά σου, αυξάνοντας τη λήψη υγρών.
Όλα θα πάνε καλά, μην ανησυχείς.
Απλά, να θυμάσαι, πως μόλις τα διακόψεις, θα έχεις περίοδο μετά από 2-3 ημέρες.
Η ώρα η καλή.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 23 Μαΐου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.