user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

nicky-b

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 6 χρόνια πριν
  1. nicky-b
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 04 Σεπτεμβρίου 2010
kalhspera sas!suggnwmh an ksanastelnw thn idia erwthsh alla exw mperdeutei ligaki me to neo forum!adia8ethsa prwth fora meta ton toketo k thn prwth mera ths periodou arxisa ta yasminelle.shmera einai h 11 mera k exw akoma aima...to aima den htan polu se posothta-htan opws oles tis fores- alla me anhsuxei pou exw paratetamenh periodo.ti mporei na mou sumbainei?euxaristw polu
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη!
Αν δεν ξεχασες  καποιο χάπι,  το  πλεον πιθανό  ειναι  ότι  ο γιατρός  σου  θα  σου το αλλαξει με  ενα διαφορετικό... Παρε τον  στο  κινητό του ...
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Κυριακή, 05 Σεπτεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
giatre suggnwmh an sas kourazw k gia tous latinikous xarakthres.(dustuxws to pc mou den exei ellhnikous).dhladh mono ta xapia dikaiologoun thn paratetamenh periodo?den einai fusiologiko meta thn genna?euxaristw ek twn proterwn
  1. Κυριακή, 05 Σεπτεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Θα  περιμενε κανείς,  η περιοδος  να διαρκεσει λιγοτερες  μέρες  με το χαπι.. Σ΄αυτές τις περιπτωσεις  είτε   δινουμε  ενα ΄΄ισχυρότερο΄΄  χαπι ,  ειτε το διακοπτουμε.. Μιλησε με τον άνθρωπο.
Φιλικά
Π.Ζ 
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Κυριακή, 05 Σεπτεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
giatre epaniltha. Milisa me ton giatro mou k mou eipe na sunexisw to xapi k oti an emfanisw paratetamenh periodo ston epomeno kuklo tote 8a to allaksoume. se erwtisi mou an einai kati sobaro mou eipe oti den ton anisuxei giate me eide prin 20 meres k den eixa oute inomywmata,oute polupodes k to endomitrio itan kalo.(6,4 mm 10 meres prin thn periodo).shmera 13h mera sunexizetai to aima...epeidh ektimw thn gnwmh sas 8a h8ela na mou peite an pisteuete oti olo auto mporei na ephreasei thn gonimothta mou.euxaristw polu
  1. Τρίτη, 07 Σεπτεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Εν  ταξει... Η διαφορά  μας  ειναι  ότι  θα συνεχισεις να εχεις   αυτό  το λιγο αίμα.....Δεν θα μειωθει  η γονιμοτητα   σου  γι αυτό...
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 08 Σεπτεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
giatre suggnwmh an sas kourazw!17h mera k exw akoma aima(peripou 3 serbietes hmerhsiws)...ston epomeno kuklo 8a allaksw ta xapia.pisteuete oti 8a stamathsei to aima?sthn xeiroterh periptwsh pou den stamathsei uparxei h dunatothta diakophs tou me allon tropo ektos ths apokseshs?fobamai polu...
  1. Παρασκευή, 10 Σεπτεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 6
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητη   Φίλη!
Απ΄ οτι αντιλαμβανομαι  το προβλημα   αριχσε με την  ληψη  των δισκιων ! 
Μιλησε ακομη  μια  φορά μς τον γιατρό  σου... Κατι δεν παει καλα.. Συνηθως  ειναι ανεπαρκες το χαπι... Δεν ειναι παντως  και   σκοπιμο να προχωρησεις ολον τον  μηνα  με συνεχομενη αιμορροια.. Προς  τα εκει παει  το προγμα.. 
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 11 Σεπτεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 7
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
καλησπέρα κ πάλι!Επειδή-όπως σωστά είχατε προβλέψει- το αίμα έτεινε να συνεχιζεται σταμάτησα τα χάπια 2 μέρες πριν το τέλος της συσκευασίας(πήρα 19 αντι για 21)...Τωρα λογικά πρεπει να ξαναερθει περιοδος οπότε το αίμα θα συνεχίζεται μέχρι κ το τέλος της επόμενης περιοδου(??)...την επόμενη εβδομάδα εχω ραντεβου με τον γιατρο για να μου κάνει εναν υπέρηχο αν κ όπως μου είπε δεν νομίζει να εχω κατι παθολογικό γιατι με είχε δει πριν 1 μήνα!Θα ήθελα να μου πέιτε αν μπορεί να καταπολεμιστει αυτη η μηνορραγια χωρις την έναρξη νεας συσκευασίας αντισυλληπτικων ή αν θα πρεπει να αρχίσω καινούριο κουτι. Κ αν όλα πάνε καλά κ σταματήσει το αίμα πότε περιπου θα γινει?χίλια ευχαριστώ
  1. Πέμπτη, 16 Σεπτεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 8
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Η περιοδος  που θα επακολουθησει, πρέπει   να  σταματησει  σε  5-6 μερες , το αργότερο   σε  8..Αν το αιμα  συνεχιζει, θα δει τι  θα κανει  ο  γιατρός   σου..Περισσότερα  δεν μπορω  να πω,  θα εξαρτηθουν ολα απότην εξελιξη,
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 18 Σεπτεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 9


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.