user_mobilelogo
  1. Επισκέπτης
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 03 Ιουνίου 2011
Πρόσφατα δοκίμασα να χρησιμοποιήσω το αντιμικυτιακό Mycomycen μετά από προτροπή της γυναικολόγου. όμως αφαιρέθηκε μόνο του, αφού ένιωθα πολύ δυσάρεστα , σαν ανοιχτή πληγή. Βρίσκομαι στην πρώτη μέρα (πρώτες ώρες βασικά της περιόδου μου). Είναι φυσιολογικό να νιώθω οτιδήποτε μετά τη χρήση του κολπικού υποθέτου? Ευχαριστώ και καληνύχτα σας.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη!
Οχι  δεν ειναι  φυσιολογικο... Μαλλον δεν το ανεχεσαι.. Συμβαίνει καμια  φορά..
Ακομη, ας  δωσω  μια πληροφορία για  οσες   μας διαβαζουν:   Η σελίδα δεν...εφημερεύει  κι επομενως δεν ειναι  (παντα !) λύση   για επείγοντα  προβληματα,,,Απαντάμε  όταν εοχυμε χρόνο  και  καμία  φορά αργούμε 2-3  ημερες,,
Αν το  προβλημα  συνεχιζει, επικοινωνησε με  την γιατρό σου.. 
Φιλικά
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 06 Ιουνίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.