user_mobilelogo
  1. dimitrafish
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2011
καλησπερα σας
μολις ανακαλυψα οτι ειμαι εγγυος με τεστ ουρων,και εχω ηδη αγχωθει.
ολον αυτον τον καιρο επερνα χαπια αδυνατισματος turboslim και επειδη μου προκαλουσαν δυσκοιλιοτητα πηρα αρκετες φορες χαπια για δυσκοιλιοτητα dulcolax.
εχω προκαλεσει κακο ?
επισης ειχα προγραματισει ταξιδι με αεροπλανο να παω?
σας ευχαριστω εκ των προτερων.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Από τα σκευάσματα αυτά δεν έχει επηρεαστεί η εγκυμοσύνη.
Εννοείται πως διακόπτεις την αγωγή και περιμένεις να φτάσεις περίπου 6 εβδομάδων, ώστε να επισκεφτείς το γυναικολόγο σου για το πρώτο υπερηχογράφημα.
Επίσης, να τον ενημερώσεις για τη θετικοποίηση του τεστ.
Για το ταξίδι με το αεροπλάνο, αν δε μπορείς να το αναβάλεις, να πας, δε θα εμποδίσει την εξέλιξη.
Καλή επιτυχία.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 21 Ιουνίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.