user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

vtoukmenidou

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 7 χρόνια πριν
  1. vtoukmenidou
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 28 Ιουνίου 2011
Καλημέρα σας. Λόγω ενδεχόμενης  περιόδου την εβδομάδα των καλοκαιρινών διακοπών ο γυναικολόγος μου πρότεινε τα χάπια duphaston ένα πρωί - βράδυ 5 ημέρες πριν την πρώτη μέρα της περιόδου και να τα σταματήσω μόλις επιστρέψω και θα μου έρθει αμέσως.Εσείς συμφωνήτε με αυτήν την αγωγή, υπάρχουν παρενέργειες και τι είδους?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Από την στιγμή που πήρες οδηγίες από το γιατρό σου, μόνο να προσθέσω 2 πράγματα μπορώ: θα προσέχεις να μην καταναλώνεις πολύ αλάτι στα φαγητά σου και θα αυξήσεις την ποσότητα των υγρών που πίνεις.
Θα τα πας καλά...
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 28 Ιουνίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.